منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

   
   
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، محمد حسین ساعی رئیس دانشگاه سوره با مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهراء دیدار کرد.
رئیس دانشگاه سوره در این دیدار که در دانشگاه الزهراء برگزار شد در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم برقراری ارتباطات بین دانشگاهی در جهت پیشبرد اهداف کلان هر دو دانشگاه و جامعه علمی کشور گفت: همکاری در زمینه های مشترک ازجمله راه اندازی مرکز کارآفرینی بین دانشگاهی می تواند برای هر دو دانشگاه مفید باشد.
وی با اشاره به اینکه حوزه های هنر و رسانه پتانسیل مالی بالایی برای فعالیت دارد گفت: اشکالی در روند ارتباط دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته ها با بازار کار وجود دارد و متاسفانه افراد هنری در حوزه های اقتصادی و کسب و کار آنطور که شایسته است نمی درخشند و امیدواریم با همکاری این دو دانشگاه و چند دانشگاه دیگر بتوانیم در زمینه کارآفرینی گام موثری برداریم.
رئیس دانشگاه سوره بر همکاری دانشگاه سوره و الزهراء در زمینه های مشترک ازجمله استفاده از اساتید، امکانات و تجهیزات دانشگاهی و برگزاری همایش ها و کارگاه های مشترک در جهت بالا بردن سطح کیفی و مهارتی دانشجویان تاکید کرد.
   
   
 در ادامه این نشست مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهراء نیز در بخشی از سخنان خود با ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشست ها با هدف همکاری های مشترک بین دو دانشگاه گفت: هرچند در این دانشگاه رشته های ارتباطاتی و مرتبط با معماری وجود ندارد اما دانشکده هنر دانشگاه الزهراء می تواند با دانشکده هنر دانشگاه سوره ارتباط علمی خوبی برقرار کند.
رئیس دانشگاه الزهراء با بیان اینکه پیوند دانشجویان با بازار کار دغدغه مهم ما نیز است افزود: دانشگاه الزهراء مرکز کارآفرینی، شکوفایی و نوآوری دارد و آماده همکاری با دانشگاه سوره و تبادل تجریبات در این زمینه هستیم.
وی با تاکید و استقبال از هم افزایی بین دو دانشگاه گفت: در کنار این جلسات برگزاری جلسات روسای دانشکده ها و مدیران گروه های مشترک در دو دانشگاه می تواند نقش مثبتی در این تعامل ایفا کند و دانشگاه الزهراء آماده این همکاری است.
   
انتهای پیام/
   

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دیدار رئیس دانشگاه سوره با رئیس دانشگاه الزهراء

نظر خود را بنویسید