منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در 14 استان کشور و با همکاری21 واحد سازمانی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و واجدان شرایط می توانند برای ثبت نام از 20 مهرماه تا 20 آبان ماه به دفاتر جهاد دانشگاهی در واحدهای معرفی شده مراجعه نمایند.
تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود. همچنین فارغ التحصیلان تمامی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه های خارجی مورد تأیید وزارتین می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.
مرحله مقدماتی مسابقات طی ماه های آبان و آذر و دی سال جاری توسط واحدهای جهاددانشگاهی برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات بهار 1399 برگزار خواهد شد.
در این دوره، دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص های مسابقات بین المللی و استانداردهای دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داده است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه مسابقات مستقر در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به شماره تلفن 66952727 تماس بگیرند.
   
انتهای پیام/
اشتراک در:

کلمات کلیدی: چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه

نظر خود را بنویسید