منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، جلسه آموزشی «آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی» به همت معاونت اداری و مالی دانشگاه سوره و با حضور مدرس جمعیت هلال احمر منطقه 10 تهران به مدت دو ساعت ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در سالن اجتماعات برگزار شد.
سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه سوره در ارتباط با برگزاری این کارگاه گفت: شهر تهران به لحاظ ژئوفیزیک و پهنه بندی خطر، در پهنه دارای خطر بالا قرارگرفته است و بطور کل دانشگاه ها به دلیل حضور تعداد بالای نیروی انسانی اعم از دانشجو، اساتید و کارکنان در گروه ساختمان های با درجه اهمیت خیلی زیاد و در دسته تصرف های جمعی حساس به لحاظ ایمنی و استاندارد قرار می گیرند و دانشگاه سوره نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی با اشاره به ساختمان های دانشگاه سوره افزود: این اماکن از درجه اهمیت بالایی در شرایط بحران برخوردار بوده و دارای پیچیدگی است که هوشیاری و البته آمادگی افراد برای مواجهه با بلایای طبیعی را می طلبد. 
معاون اداری و مالی دانشگاه سوره پیشنهاد کرد کلیه همکاران که در کارگاه آموزشی شرکت کرده اند، نکات ایمنی و نحوه مقابله با مخاطرات طبیعی را به جهت کاهش اثرات خطر به سایر همکاران و خانواده هایشان به ویژه کودکان و نوجوانان انتقال دهند.
   
   
   
   
   
انتهای پیام/
اشتراک در:

کلمات کلیدی: کارگاه آموزشی آمادگی در مخاطرات طبیعی در دانشگاه سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید