منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، عبدالکریم عطارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در ارتباط با روند ثبت نام از پذیرفته شدگان این دانشگاه گفت: ثبت نام ورودی های جدید بلافاصله بعد از معرفی اسامی آن ها توسط سازمان سنجش انجام شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با بیان اینکه اولین گروه پذیرفته شدگان که ثبت نام آن ها انجام شد در مقطع کارشناسی ارشد و در 16 رشته بودند افزود: حدود 550 نفر در این مقطع از سازمان سنجش به دانشگاه معرفی شدند که مراحل ثبت نام غیر حضوری آن ها انجام و در روزهای معین برای ثبت نام نهایی در دانشگاه حاضر شدند.
وی با تاکید بر اینکه هدف ما در روند این ثبت نام ها این بود که دانشجو کمترین معطلی را داشته باشد گفت: ثبت نام از پذیرفته شدگان را در چهار روز و البته بطور متمرکز انجام دادیم تا دانشجو نیاز به رفت و آمد بین اتاق ها و ساختمان های دانشگاه نداشته باشد.
   
ثبت نام دانشجویان جدیدالورود با کمترین معطلی انجام شد
   
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره  در همین زمینه افزود: کارشناسان گروه های مربوطه نیز در این روزها در محل ثبت نام حضور داشتند تا از ابتدای مراحل ثبت نام تا آخرین مرحله (در صورت تکمیل بودن مدارک) حداکثر در 30 دقیقه کار ثبت نام پذیرفته شدگان به اتمام برسد.
وی ادامه داد: گروه دومی که در این روند برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه کردند پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته بودند که در چهار رشته از آن ها ثبت نام بعمل آمد.
   
   

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره گفت: در سه رشته سینما، نقاشی و گرافیک در مقطع کارشناسی پیوسته نیز ثبت نام ها بعد از اعلام اسامی توسط سازمان سنجش صورت گرفت و در حال حاضر دانشجویان پذیرفته شده مشغول تحصیل هستند.
وی افزود: با هدف پاسخ به پرسش های دانشجویان جدیدالورود، مسئولان مربوطه یا نمایندگان آن ها در محل ثبت نام حاضر شدند تا اگر ابهاماتی نیز برای این دانشجویان وجود داشت برطرف شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با بیان اینکه به دنبال سهولت هرچه بیشتر در اجرای اینگونه فرآیندها در دانشگاه سوره هستیم گفت: با استفاده از تکنولوژی های نوین و با همکاری با واحدهای مختلف دانشگاه و بهره جویی از ظرفیت فضای مجازی در آینده نیز این روندها سهولت بیشتری خواهد داشت.
   
متاخرین فرصت ثبت نام دارند
   
وی افزود: تعداد محدودی از پذیرفته شدگان که کمتر از 3 درصد از کل پذیرفته شدگان هستند و به دلایلی هنوز ثبت نام نکرده یا ثبت نام آن ها ناقص مانده است می توانند حداکثر تا روز دوشنبه 8 مهرماه برای انجام کارهای ثبت نام خود به معاونت آموزش دانشگاه سوره مراجعه کنند.
   
اسامی  پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی تا 10 مهر اعلام می شود
   
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در ارتباط با تاریخ ثبت نام از پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی نیز گفت: تا 28 شهریورماه مهلت ثبت نام داوطلبین بر اساس سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش بوده و باید تاکید کنم که ثبت نام فقط از طریق سایت سازمان سنجش انجام شده است و دانشگاه ها بطور مستقیم مجاز به ثبت نام افراد نیستند. بنا بر اعلام سازمان سنجش نتایج پذیرفته شدگان تا 10 مهرماه روی سایت سازمان سنجش قابل رویت است.
وی افزود: به محض اینکه نتایج اعلام و اسامی افراد توسط سازمان سنجش به دانشگاه اعلام شود ما روزهای ثبت نام را اعلام و ثبت نام از پذیرفته شدگان انجام می شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره درباره تاخیری که در آغاز ترم مهر برای پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بوجود می آید نیز گفت: پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی ورودی ترم مهر محسوب می شوند و قطعا برای یکی دو هفته ای که کلاس های این دانشجویان با تاخیر شروع می شود، کلاس جبرانی در نظر گرفته می شود و از ساعات آموزشی دانشجویان کم نخواهیم کرد.
وی با اشاره به مشکلی که برای داوطلبین بین انتخاب دانشگاه آزاد که نتایجش اعلام شده و بقیه دانشگاه ها که هنوز نتایج آن ها اعلام نشده است گفت: این مشکل وجود دارد اما حل و فصل آن در حوزه اختیارات دانشگاه سوره نیست و سازمان سنجش باید برای سال آینده چاره ای بیندیشد تا داوطلبین مانند امسال دچار مشکل و سردرگمی نشوند. حداقل، زمان اعلام نتایج همه دانشگاه ها برای پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی می تواند بطور همزمان باشد.
انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود با کمترین معطلی انجام شد عطارزاده

نظر خود را بنویسید