منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر


در مراسم تکریم و معارفه که بعد از ظهر امروز دردانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره برگزار شد؛  یوسف خجیر به  عنوان سرپرست جدید این دانشکده معرفی شد.
دراین مراسم که با حضور محمد حسین ساعی رییس دانشگاه سوره، معاونین آموزشی، پژوهشی،  اداری مالی  و اعضای هیأت علمی این دانشکده برگزار شد؛  محمد حسین ساعی از زحمات خانم طاهری پور و روسای قبلی این دانشکده تشکر کرد و دانشکده فرهنگ و ارتباطات را با وجود رشته های کاربردی در حوزه رسانه و فرهنگ، دارای جایگاه ویژه و مهمی دانست که می تواند نقش ارزنده ای در راستای معرفی ارزش ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی ایفا نماید. ایشان با تاکید بر ارتقای جایگاه علمی و حرفه ای رشته های دایر در دانشکده خواستار ایجاد روحیه کارآفرینی و تقویت دوره های مهارت افزایی در دانشکده فرهنگ و ارتباطات شدند.
درادامه هر یک ازحاضرین در جلسه  ضمن ابراز تشکر از روسای قبلی که نقش موثری در توسعه و ثبات این دانشکده  داشتند؛  آقای خجیر رافردی مناسب برای این سمت دانستد و ابراز امیدواری کردند ایشان بتواند با نیروی جوانی، پشتوانه علمی و تعامل با دیگر اعضای علمی، استادان مدعو و دانشجویان، گام های ارزنده تری را برای ارتقاء هر چه بیشتر دانشکده بردارد.
در انتهای  این مراسم از سرکار خانم زهرا طاهری پور رییس قبلی دانشکده فرهنگ و ارتباطات  که  به مدت چهار سال ریاست دانشکده را بر عهده داشت تقدیر به عمل آمد و حکم آقای خجیر به ایشان ابلاغ گردید.
  


 

  
  
اشتراک در:

کلمات کلیدی: سرپرست جدید دانشکده فرهنگ و ارتباطات ، یوسف خجیر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید