منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه سوره ضمن قدردانی از اقدامات رئیس سابق این دانشگاه، اظهار کرد: ما به جبهه گسترده نورانی هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی امید بسته ایم و امیدواریم در مسیر تلألو آرمان های امام خمینی (ره) تلاش ویژه ای داشته باشیم.
وی افزود: بنده از انتخاب سختگیرانه خود برای ریاست جدید دانشگاه آرامش خاطر دارم؛ چرا که رییس شایسته ای را برای این دانشگاه مهم انتخاب کرده ام.
   
   
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما پشتیبان محکمی برای دانشگاه سوره خواهیم بود و امیدواریم خروجی دانشگاه آن گونه که اهل فن و به خصوص رهبر معظم انقلاب که توجه ویژه ای به این دانشگاه دارند، قابل قبول باشد و انشاالله نتایج و اقدامات خوبی را بیش از پیش نظاره گر خواهند بود.

به گزارش مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه سوره امروز در حالی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد که مسولان وزارت علوم، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در آن حضور داشتند. 

همچنین رئیس سابق دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد خود پرداخت و رییس جدید دانشگاه نیز بر لزوم حمایت همه جانبه وزارت علوم، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان تبلیغات تاکید کرد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: از انتخاب سختگیرانه خود برای ریاست دانشگاه سوره آرامش خاطر دارم

نظر خود را بنویسید