منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، نمایشگاه نقاشی، عکس و پوستر اسماء الحسنی با عنوان «سال سی 30» مصادف با سی امین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (قدس سره) و همزمان با چهل سالگی بزرگترین و ماندگار ترین اثر آن مصلح سیاسی و اجتماعی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران  به همت ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنرهای معاصر و انجمن تجسمی استان تهران و تودی پوسترز در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود .
در این نمایشگاه 12 قطعه عکس از «محمود عبدالحسینی» ویژه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و 99 پوستر از 77 هنرمند گرافیست به کوشش «علی وزیریان» از پانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی با مرور بر آثار منتخب ۱۴ دوره گذشته این نمایشگاه، به نمایش در می آید.

نمایشگاه «سال سی 30» علاوه بر عکس و پوستر، نقاشی هایی از هنرمندان صاحب نام این حوزه نظیر حبیب الله صادقی، ایرج اسکندری، احمد خلیلی فرد، کاظم چلیپا، فرامرز پیلارام، غلامعلی طاهری، مرتضی اسدی، محمد پولادی، کیخسرو خروش، ناصر پلنگی، مصطفی ندرلو و مصطفی گودرزی به نمایش گذاشته می شود .

از مهمترین بخش های نمایشگاه «سال سی 30» برپایی کارگاه هنری توسط «احمد رویایی» است. این کارگاه ها در حاشیه نمایشگاه در فضای شمال غربی حرم مطهر امام خمینی (ره) از ساعت 9 صبح تا 20 برگزار می شود. موضوع اصلی این کارگاه، برداشت های شخصی هنرمندان از شخصیت والای امام خمینی (ره)، مراسم ارتحال ایشان و اهداف بزرگ این بزرگمرد تاریخ است .
در این کارگاه 15 تن از اساتید به نام حوزه نقاشی و پنج نفر از دانشجویان این رشته همکاری می کنند. طبق مذاکرات صورت گرفته توسط احمد رویایی گرداننده این کارگاه و معاونت فرهنگی مرقد امام خمینی (ره) بنا شده 30 اثر از بهترین آثار خلق شده در این کارگاه ها به حرم مطهر اهداء شود.
نمایشگاه  نقاشی، عکس و پوستر اسماء الحسنی «سال سی 30» یکشنبه 12 و دوشنبه 13 خرداد ماه از صبح تا اذان مغرب در حرم مطهری امام خمینی (ره ) برگزار می شود.
    
انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نمایشگاه نقاشی، عکس و پوستر اسماء الحسنی امام خمینی حرم مطهر

نظر خود را بنویسید