منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، همزمان با ایام گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، جلسه صمیمی اساتید، اعضای هیات علمی و رییس دانشکده معماری و شهرسازی با حضور دکتر محمد روشن رییس دانشگاه سوره، معاونین و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه برگزار شد. 
رییس دانشگاه سوره در این جلسه با تبریک روز معلم به اساتید دانشکده معماری و شهرسازی گفت: 90 درصد ساعات تدریس ما به وسیله اساتید حق التدریس انجام می شود ولذا باید گفت و شنودهای بیشتری را با اساتید داشته باشیم و این جلسه نیز با این هدف برگزار شده است.
وی افزود: طبق هدفی که سازمان تبلیغات اسلامی برای دانشگاه سوره تعیین کرده، مهم ترین وظیفه دانشگاه تربیت هنرمند متعهد دینی است و با همین رویکرد برای ورود دانشجو و اساتید با نگاه به این چشم انداز عمل می کنیم.
رییس دانشگاه سوره ادامه داد: اصلاح عناوین درسی و حتی عنوان رشته های دانشکده معماری و شهرسازی از جمله خواسته های ما از اساتید این دانشکده است تا به دفتر برنامه ریزی وزارت علوم ارسال و در آنجا تایید شود.
وی با بیان اینکه هدایت معنوی دانشجویان از جمله درخواست هایی است که ما از اساتید گرامی داریم گفت: اتفاق خوبی که در این سال ها در دانشکده معماری و شهرسازی افتاده تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه های خارجی است. خوشبختانه تفاهم‌نامه های ما با این دانشگاه ها فقط روی کاغذ نماند و اجرایی شد.
رییس دانشگاه سوره با تاکید بر این مطلب که اساتید ما در حال رقابت علمی با سایر اعضای هیات علمی دانشگاه های داخلی و خارجی هستند ادامه داد: خوشبختانه دانشکده معماری ما توانسته رقابت خوبی را با دانشکده های معماری کشور داشته باشد. هستند افرادی که امکان تحصیل در دانشگاه های دولتی را دارند اما ترجیح می دهند در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره تحصیل کنند.
این مراسم با پرسش و پاسخ اساتید و رییس دانشگاه سوره به پایان رسید.
   
   
   
   
   
انتهای پیام/ 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: گرامیداشت مقام معلم دانشکده معماری شهرسازی

نظر خود را بنویسید