منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، همزمان با ایام گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، جلسه صمیمی اساتید، اعضای هیات علمی و رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات با حضور محمد روشن رییس دانشگاه سوره، معاونین و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه برگزار شد.
رییس دانشگاه سوره در این جلسه با تبریک روز معلم به اساتید دانشکده فرهنگ و ارتباطات و با بیان اینکه سال 97 از ربع قرن تاسیس این دانشگاه گذشت که نیازمند ارزیابی دانشگاه در این سال هاست گفت: هرچند برخی دانشگاه ها با صندلی های خالی مواجه هستند اما انتخاب دانشگاه سوره توسط داوطلبین باعث شده ما با این مشکل مواجه نباشیم. در ربع قرن فعالیت دانشگاه سوره یک‌هزار و ۶۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۱ هزار و ۶۳۵ نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و چهار هزار و ۲۸۰ دانشجو نیز هم اکنون در مقاطع ارشد و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
وی با تاکید بر این موضوع که از لحاظ کیفیت آموزشی تلاش های بسیاری در دانشگاه و همچنین دانشکده فرهنگ و ارتباطات شده گفت: دانشجوی ارشد ما رتبه ۵ کنکور دکتری را کسب کرده و این ثمره تلاش اساتید این دانشگاه است. 
رییس دانشگاه سوره با بیان اینکه فارغ التحصیلی که دانش به‌روز دارد و به فنون کارآمد مجهز است، به سرعت جذب بازار کار می شود و نیرویی مولد است که هرگز بیکار نمی ماند گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال بسط هنر و مبلغ دینی و همچنین تربیت هنرمندان متعهد و آگاه و نیروی انسانی متدین است و لذا دانشگاه سوره که زیرمجموعه این سازمان است باید به دنبال استفاده از اساتید تراز اول برای رسیدن به این اهداف باشد. 
وی با اشاره به اینکه ارتباط دانشکده فرهنگ و ارتباطات با دانشکده های مشابه خارجی باید اتفاق بیفتد افزود: اصلاح عناوین درسی و حتی عنوان رشته ها از جمله خواسته های ما از اساتید این دانشکده است.
ایجاد انگیزه بیشتر بین دانشجویان، پیشنهاد اضافه و کم کردن برخی دروس به رشته های دانشکده توسط اساتید، بروز رسانی منابع درسی و پیشنهاد بررسی امکان تغییر مکان دانشکده فرهنگ و ارتباطات از جمله مواردی بود که در پرسش و پاسخ بین اساتید ورییس دانشگاه مطرح شد.
در ابتدای این جلسه نیز خانم دکتر طاهری پور رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات با تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم به بیان حدیثی از امام سجاد (ع) در ارتباط با مقام و منزلت معلم پرداخت و از تلاش های اساتید این دانشکده تقدیر و تشکر کرد. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشکده فرهنگ و ارتباطات دکتر روشن طاهری پور

نظر خود را بنویسید