منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور محمد روشن رییس دانشگاه سوره، معاونین و مدیران، اعضای هیأت علمی و جمعی از اساتید دانشکده هنر دانشگاه سوره در سالن سینمای شهید فهیمی برگزار شد.
رییس دانشگاه سوره در این مراسم در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری و همچنین جانباز شهید حسین فهیمی که از اساتید دانشگاه سوره بود گفت: دانشگاه سوره در بین دانشگاه‌های غیرانتفاعی به دانشگاهی تبدیل شده که از دانشگاه های مطرح دولتی کشور مانند صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت و شهید بهشتی درخواست برای انتقال دانشجو به این دانشگاه را داریم و این نشان دهنده تلاش اساتید، دانشجویان و ارتقا سطح کیفی دانشگاه سوره است.
وی افزود: دانشگاه سوره بیش از ۴ هزار دانشجو دارد و در مقایسه با دانشگاه مشابه خود که هنری و دولتی است و قاعدتا برای دانشجو هزینه های چندانی ندارد، دانشجوی بیشتری در سوره وجود دارد. در کنار این موضوع باید به افزایش کیفیت در سطوح مختلف دانشگاه نیز بپردازیم که در ۸ سال گذشته هرم هیأت علمی خود را ارتقا دادیم.
رییس دانشگاه سوره در پایان گفت: تعمیر و ارتقا تجهیزات دانشکده هنر از جمله دغدغه های اساتید و دانشجویان است که طبق روال سال های گذشته، امسال نیز در حال انجام است.
در ابتدای این مراسم خسرو خسروی رییس دانشکده هنر و عبدالکریم عطارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، به برخی از مسایل ضروری (از جمله اعطای پایه تشویقی به اساتید با سابقه از ترم آتی، که در ترمیم حق‌التدریس آنها موثر است) پرداختند و از زحمات اساتید دانشکده هنر تقدیر کردند. 
این مراسم با پرسش و پاسخ مدعوین با مسئولین دانشگاه پایان یافت.
   
   
   
   
   
   
      
   
      
   
انتهای پیام/

اشتراک در:

کلمات کلیدی: مراسم گرامیداشت مقام معلم محمد روشن دانشگاه سوره رئیس دانشگاه سوره استاد

نظر خود را بنویسید