منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 نمایشگاه خط نگاره منتخب آثار هنرمندان و دانشجویان سراسر کشور شرکت کنند گان در همایش ملی مبانی نظری هنرهای تجسمی ایران در گالری جلال آل احمد شهر ری به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه این مراسم  توسط انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن هنرهای تجسمی شهرری و همکاری آموزشگاه های هنری مکعب و آموزشگاه موسیقی رازوک در سالن آمفی تئاتر مجتمع هنری ابولفتوح رازی شهرری برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور هنرمندان شرکت کننده در همایش از سراسر کشور ، مسئولین، اساتید پیشکسوت  و هنرمندان جوان شهرری برگزار شد ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری جناب آقای صفوی ، ریاست هیات مدیره انجمن علمی هنرهای تجسمی سرکار خانم پریسا شاد قزوینی و دبیر همایش جناب آقای فریدون مردانی به سخنرانی در خصوص نمایشگاه و مفهوم خط نگاره و تایپوگرافی در آثار پرداختند.

از دانشگاه سوره خانمها شیدا اکبری  و سیما ملاغلامعلی و یاسمن رجامند در بخش لوگو. و خانم ندا دهقانی در بخش نقاشی خط به عنوان نفرات برتر این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند 

این موفقیت را به برگزیدگان، تقدیرشدگان و راه یافتگان به این رویداد بزرگ و همچنین خانواده بزرگ هنری دانشگاه سوره تبریک عرض نموده و سربلندی روزافزون آنها را آرزومندیم.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: درخشش دانشجویان دانشگاه سوره در نمایشگاه خط نگاره

نظر خود را بنویسید