منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، نشست هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های دیجیتال»، در قالب دو نشست تخصصی، دیدگاه‌های پژوهشگران را با محوریت هنر و رسانه‌های دیجیتال در فرهنگستان هنر مورد بحث قرار می‌دهد.
در نشست اول این هم‌اندیشی، معصومه تقی‌زادگان، دبیر علمی هم‌اندیشی، مقاله‌ خود را با موضوع «مطالعات بصری و کنش ارتباطی هنر» ارائه می‌دهد و پس از آن غلامرضا آذری با عنوان «نگاهی به هنر پژوهش آمیخته در رسانه‌های دیجیتال» سخنرانی می کند.
در ادامه این نشست محمدرضا شریف‌زاده، پژوهش خود را با موضوع «تحول زیباشناسانه مفهوم "پساجنبش" در هنر ویدئو از منظر ژاک دریدا» ارائه و همچنین زهرا رهبرنیا با مقاله‌ای در باب «شرایط اجتماعی و تاثیرات وب 2.0 در پیشرفت هنر اینترنتی» نقطه نظرات خود را بیان می کند. کارگاه «آشنایی با ابزار پردازش در لحظه»، با ارائه علی پناهی پایان‌بخش نشست اول این هم‌اندیشی است.

   
دومین نشست هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های دیجیتال که مهرداد پورعلم دبیر آن است، با نمایش فیلم آثار هنری مربوط به رسانه‌های دیجیتال آغاز می‌‌شود و پس از آن هادی خانیکی با موضوع «هنر و رسانه» و عرفان قادری با مقاله «مطالعه‌ای بر نظریه زیبا‌شناختی اثر گشوده از امبرتو اکو و کاربست آن در دریافت هنر تعاملی» نقطه‌نظرات خود را پیرامون موضوع مطرح می‌کنند. همچنین مریم کهوند در باب «فرایند خلق اثر هنری و تولید معنا» و دبیر این نشست نیز با موضوع «از مدیوم تا مدیا و آن‌سو‌تر» پژوهش‌های خود را ارائه می‌دهند.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست ساعت 15 روز دوشنبه 29 بهمن به فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، تقاطع خیابان طالقانی مراجعه کنند.
انتهای پیام/
اشتراک در:

کلمات کلیدی: هنر و رسانه های دیجیتال فرهنگستان هنر سوره نشست هم اندیشی

نظر خود را بنویسید