منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 

به گزارش«شهید نیوز » مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با بیان اینکه این جشنواره نخستین جشنواره اینفوگرافی در حوزه انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت است افزود: با توجه به ظرفیت های خوب نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر، دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر از ابتدا در برگزاری این جشنواره به همکاری پرداخته است.

رحیم نریمانی ادامه داد: اینفوگرافی های این جشنواره در قالب های ایستا و متحرک هستند. پوستر و تیزر این جشنواره نیز تهیه شده و اطلاع رسانی های لازم نیز در خصوص آن صورت گرفته است. تاکنون ۶۰ اثر به این جشنواره ارسال شده و پیش بینی می کنیم تا مدت معین شده برای ارسال آثار، ۲۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در اواخر بهمن ماه برگزار می شود گفت: دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر، دانشگاه سوره، دانشگاه صداوسیما، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نشر شاهد در کنار اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به حمایت از این جشنواره پرداخته اند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور عادل مهری مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و اعضای هیئت داوران و ستاد اجرایی نخستین جشنواره دستاوردهای انقلاب اسلامی در قاب اینفوگرافی برگزار شد، حاضران به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نشست هماهنگی ستاد اجرایی جشنواره رسم سرخ برگزار شد

نظر خود را بنویسید