منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

      


  جلسه دوم از سلسله جلسات آموزش فیلمسازی به روش CWD با تدریس استاد مجید آقایی روز یکشنبه در دانشگاه سوره برگزار شد. در این جلسه در مورد انواع نماها و حرکت های دوربین بحث شد و نمونه های آنها در فیلم ها نمایش داده شد.

undefined
 

 ورکشاپ استاد مریم کشکولی نیا با موضوع انیمیشن تجربی بعد از ظهر یکشنبه در دانشگاه سوره برگزار شد. در این ورکشاپ خانم کشکولی نیا تجربیات خود در مورد ساخت انیمیشن با تکنیک زیر دوربین را در اختیار حضار قرار دادند و همچنین در مورد کار با موادی مانند شن، خمیر، افکت های نرم افزاری و روش های ترکیبی صحبت کردند.

undefined

روز یکشنبه، ورکشاپ پیچینگ انیمیشن با حضور آقایان علی اسکویی و سید حمید اولیایی در دانشگاه سوره برگزار شد. پیچینگ به معنی ارائه ایده در یک چهارچوب مشخص برای جذب سرمایه یا خریدار است که حساسیت ها و قواعد خاص خود را دارد. در این ورکشاپ دو ساعته، شیوه صحیح حضور و ارائه ایده در یک جلسه پیچ آموزش داده شد، و همچنین توضیحات مفیدی در مورد ریسک ها و اشتباهات رایج به حضار داده شد.

undefined

جلسه سوم از دوره آموزشی CWD با ارائه استاد مجید آقایی صبح دوشنبه در دانشگاه سوره برگزار شد. در این جلسه استاد آقایی مبحث زوایای دوربین و مفاهیم آنرا تدریس کردند و در پایان انواع قاب بندی ها و نما ها در یک فیلم به صورت تمرینی مورد بررسی فنی قرار گرفت.

undefined


دانشگاه سوره در ادامه ورکشاپ های جشنواره بانگ پویایی، بعد از ظهر دوشنبه میزبان استاد مهدی خرمیان بود. آقای خرمیان که در زمینه استاپ موشن فعالیت می کنند، چندین انیمیشن از جمله فیلم موفق سوزن بان را در کارنامه خود دارند. در این ورکشاپ، آقای مهدی خرمیان پس از معرفی کامل تکنیک های استاپ موشن، یکی از عروسک های مفصلی خود را در مقابل حضار به وسیله دوربین و نرم افزار دراگون فریم به حرکت در آوردند.

undefined


.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جشنواره بانگ پویایی- دانشگاه سوره- ورکشاپ

نظر خود را بنویسید