منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر


 با برگزاری مراسم تودیع و معارفه ای که درساعت 11 روز دوشنبه مورخ 21/ 8 /97 در دفتر ریاست دانشگاه سوره برگزار شد؛ دکتر جواد صادقی به سمت معاون پژوهشی، دکتر مهران هوشیار به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی  و نورالدین ترابی به سمت مدیر مالی جدید دانشگاه منصوب شدند و از دکتر محمد پور قاضی(معاون پژوهشی سابق) و محمد نبی خسروی( معاون دانشجویی و فرهنگی سابق) و محسن حلاج (مدیر مالی سابق) نیز تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

 در این مراسم که با حضور رییس دانشگاه، معاونین، رؤسای دانشکده ها و کارکنان  اداری حوزه معاونین  مربوطه برگزار شده بود ابتدا دکتر روشن رییس دانشگاه سوره در خصوص همکاری های مفید و راهبردی معاونین و مدیر مالی با دانشگاه سخنانی ایراد کردند. ایشان ضمن برشمردن خدمات دکتر پور قاضی معاون سابق پژوهشی از همکاری ایشان که از سال 85 با دانشگاه و در قسمت های مختلف از جمله معاونت آموزشی و پژوهشی بود قدردانی کرده و طرح ها و ایده های جدید ایشان را در این دو حوزه از نکات برجسته حضور نامبرده در سوره دانستند. ایده ی راه اندازی طرح مهارت افزایی، چاپ و نشر مجله رهپویه هنر و کتب دانشگاهی، توسعه ی کتابخانه ها، برگزاری سمینارها و کارگاه های پژوهشی مختلف، برگزاری هفته فیلم ایران و آلمان و عقد قراردادهای پژوهشی با دانشگاه های مختلف و همچنین همکاری موقت ایشان با معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از جمله فعالیت های دکتر پورقاضی در مدت همکاری ایشان با دانشگاه بوده که بسیار مثمر ثمر بوده است. دکتر روشن ابراز امیدواری کردند که دکتر صادقی معاون جدید پژوهشی که خود از اعضای هیات علمی  و جامعه شناس هستند با نیروی جوانی  و تجربه خود بتوانند کارهای ناتمام قبلی را به مقصد برسانند و با ایده های تازه موجب رشد و تعالی بیشتر این معاونت شوند.

ایشان همچنین ضمن بر شمردن پیشینه رؤسای سابق حوزه معاونت  دانشجویی و فرهنگی، حضور آقای  محمد نبی خسروی در این سمت را به علت داشتن سوابق ارزنده مدیریت هنری ایشان در صدا و سیما و مراکز مختلف هنری،  موجب رشد و توسعه و بالندگی فعالیت های حوزه دانشجویی و فرهنگی دانستند و تعامل و ارتباط مستمر ایشان با معاونین، روسای دانشکده ها و دانشجویان را از ویژگی های بارز ایشان برشمرده و عمده موفقیت ایشان را آگاهی نامبرده از مسائل هنری دانستد. دکتر روشن ضمن قدردانی و تشکر از زحمات ایشان، ابراز امیدواری کردند که دکتر هوشیار که خود عضو هیأت علمی  دانشگاه هستند وتجربیات مفیدی درمدیریت دانشکده و گروه و مسائل هنری دارند؛ بتوانند با حضور فعال و همکاری با سایر ارکان دانشگاه  اقدامات مفیدی را در چارچوب اهداف مؤسس و دانشگاه انجام دهند.

   

در ادامه دکترروشن ضمن تشکرازآقای حلاج، برای سامان بخشی در حوزه مالی، اقدامات صورت گرفته را در چند سال اخیر بسیار مثبت ارزیابی کرده واظهار داشت با توجه به اینکه واحد حسابرسی و خدمات حسابداری دانشگاه از سوی شرکت محاسبان حسابرسان اسوه و با نظارت مؤسسه مفید راهبر انجام می شود؛ تمامی اسناد باید مشخص و قانونی باشد از این رو حساب مالی دانشگاه بسیار شفاف و گویا می باشد وما در این حوزه هیچ مشکلی نداریم و امروز می دانیم هر دانشجو در گروه تخصصی خود چه مقدار بار مالی برای دانشگاه  دارد و این مرهون زحمات دوستان ما در حوزه مالی بوده است.

در ادامه مراسم آقایان دکتر پورقاضی، خسروی و حلاج هریک در خصوص حضورشان در دانشگاه سوره سخنانی را ابراز داشتند و ضمن بر شمردن ویژگی های دانشگاه سوره، همکاری و تعامل خوب همکاران واحد های مربوطه را عامل موفقیت دانشگاه دانسته و ضمن تشکر از خانواده سوره، برای مسئولین جدید منتصب شده آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

    

  

در انتها معاونین جدید نیز ضمن تشکر از خدمات مفیدی که در حوزه معاونت های ذکر شده انجام گرفته است به خصوصیات برجسته فردی هر یک از معاونین سابق پرداختند و اظهار امیدواری کردند بتوانند در سمت جدید با همیاری همه همکاران گام های موثری در راه اعتلای دانشگاه بردارند. برخی از حاضرین در مراسم  نیز از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت ها و واحد مالی دانشگاه تشکر کرده و ویژگی های مثبت هر یک ازآقایان را عامل پیشرفت دانشگاه  و حوزه معاونت مربوطه دانستند و برای معاونین و مدیر مالی جدید پیشرفت روزافزون را خواستار شدند.


مراسم با اهداء لوح تقدیر به مسئولین سابق و ابلاغ حکم جدید برای معاونت پژوهشی- معاونت دانشجویی و فرهنگی و مدیر مالی جدید پایان یافت.   

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: تودیع و معارفه معاونان پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی

نظر خود را بنویسید