منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

یوسف خجیر عضو هیات علمی و مدیر گروه ارتباطات اجتماعی  دانشگاه سوره از رساله دکتری خود با عنوان «جامعه شبکه ای شده: نقش شبکه های اجتماعی و پیام رسان موبایلی در توسعه جامعه ایران» با درجه عالی (نمره ۱۹/۵) در دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی دفاع کرد.
در این رساله وی با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی در بین کاربران ایرانی به کارکردها و کژکارکردها، ظرفیت ها و چالش های این رسانه های نوظهور در جامعه پرداخت. این رساله میان رشته ای توسط سید حسین سراج زاده مدیر گروه جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی و رییس انجمن جامعه شناسی، دکتر حمیدرضا رحمانی زاده دهکردی هیات علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی داوری شد.
لازم به ذکر است طرح ترمیم و ارتقاء سطح هیات علمی دانشگاه از سیاست های دانشگاه در سالهای اخیر بوده است. در این زمینه با همکاری دانشگاه سوره، برخی از اعضای هیات علمی در دانشگاههای خارجی ( رشته معماری در ایتالیا) و داخلی ( علامه طباطبایی، اصفهان، خوارزمی، دانشگاه هنر و ...) به ادامه تحصیل پرداختند.
 
دانشگاه سوره این موفقت را به ایشان تبریک گفته  وآرزوی توفیق و خدمت روز افزون نامبرده  به جامعه دانشگاهی سوره را از خداوند منان خواستار است.

«روابط عمومی دانشگاه سوره»

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دفاع دکتری- یوسف خجیر- دانشکده فرهنگ و ارتباطات- دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید