منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

" اطلاعیه "

" قابل توجه دانشجویان ورودی مهر98-97 در کلیه مقاطع تحصیلی"

برای اجرای طرح پایش سلامت (روان جسم ) طبق مراحل زیر اقدام نمائید :

1-از طریق internet Explorer  وارد سامانه زیر شوید

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

2-در قسمت بالای صفحه سمت راست ، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و طبق مراحل ذکر شده به ترتیب  اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید .

توجه  1 : پس از درج آدرس ایمیل به صورت کامل ، سیستم از شما رمز ورود می خواهد . نیازی به رمز ورود ایمیل شما نیست . این رمز حتما باید یک عدد 8 رقمی و بدون استفاده از کاراکتر حرف باشد . مثلا " 1 تا 8 ، یا 8 رقم از کد ملی و...

توجه 2 : داشتن آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه معتبر و در دسترس ضروری است . ( ایمیل راه ارتباطی و نام کاربری دانشجو است .)

توجه 3 : (2  کد فعالسازی  هم به آدرس ایمیل و هم به تلفن همراه شما ارسال می شود .)

توجه 4 : زمان ثبت کد فعال سازی 5 دقیقه است . اگر این زمان بگذرد دوباره باید برای ارسال کد اقدام شود .

توجه 5 : برای انجام مرحله اول ، باید سرعت عمل مناسب داشته باشید تا زمان صرف شده کمتر از زمان اعلامی از طریق سیستم باشد .

توجه 6 : زمانی مرحله اول به اتمام می رسد که در قسمت بالای صفحه سمت راست ، فایلی به نام خودتان تشکیل شده باشد .

3-اگر به هر دلیلی در فرایند تکمیل پرسشنامه ( پس از تکمیل اطلاعات هویتی ) سیستم قطع و یا دچار اختلال شد ، از صفحه اول کارتابل ، گزینه ورود را انتخاب کنید و آدرس ایمیل و رمز ورود خود را ثبت کنید . با توجه به ذخیره اطلاعات مرحله اول ، شما به ادامه فرایند هدایت می شوید .)

4-وقتی پاسخ به سوالات به اتمام رسید ، سیستم به شما یک کد پیگیری می دهد . ( تا زمان دریافت کد پیگیری کلیه مراحل را به ترتیب ادامه دهید .)

5-از برگه خروجی کارنامه سلامت  پرینت بگیرید و فیلدهای خالی مثل نام و نام خانوادگی ، شماره همراه و آدرس ایمیل خود را تکمیل کنید .

6- پرینت تکمیل شده بالا را در زمان ثبت نام حضوری ، به کارشناس مربوطه ( خانم تقوائی ) تحویل نمائید .

7-پس از انجام پایش سلامت روان  ، پرسشنامه سلامت جسم را نیز تکمیل نمائید و پرینت آن را نیز روز ثبت نام همراه داشته باشید .

8- انجام طرح مذکور برای ادامه فرایند ثبت نام الزامی می باشد .

9-انجام طرح پایش سلامت برای ورودی های جدید همه مقاطع تحصیلی الزامی می باشد .

در صورت بروز اشکال و یا ابهام به شماره تلفن 66378951  ( خانم تقوائی ) تماس بگیرید و یا به دفتر مددکاری و مشاوره دانشجویی ، طبقه 6 ساختمان مرکزی مراجعه نمائید .

اشتراک در:

کلمات کلیدی: سلامت روان

نظر خود را بنویسید