منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشجویان دو رشته نمایش و سینما توجه بفرمایید:

تنها طبق چارت ارائه شده در همین صفحه واحد های خود را اخذ نمایید و از اخذ واحدهای مربوط به گرایش های دیگر جدا خودداری فرمایید.

پس از دوره ی ثبت نام پرینتی کامل از برنامه گرفته خواهد شد و چنانچه واحدی خلاف بر چارت پیشنهادی گروه اخذ شده باشد این درس برای شما حذف می گردد و مسئولیت مالی و حذف آن بر عهده ی دانشجو می باشد.

تغییر استاد و کلاس به هیچ عنوان امکان پذیر و میسر نمی باشد.

حضور تمامی دانشجویان در تمام ساعات و جلسات کلاس الزامی بوده و غیبت بیش از سه جلسه مانع ثبت نمره ی صفر در کارنامه دانشجو میگردد (از این ترم چه در تمام دروس نظری چه عملی و چه کارگاهی حضور و غیاب انجام میشود)

زمان انتخاب واحد گروه نمایش روز شنبه 3 شهریور و گروه سینما سه شنبه 6 شهریور می باشد. (این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و مسئولیت عدم انتخاب واحد بر عهده ی دانشجو می باشد)

به یاد داشته باشید که در زمان حذف و اضافه تنها قادر به حذف و اضافه دو درس می باشید لذا انتخاب دروس خود را به زمان حذف و اضافه موکول ننمایید.

کلیه ی امور مالی مربوط به واحد مالی دانشجویی بوده لذا خطوط گروه را برای نواقص یا مشکلات مالی اشغال نفرمایید

افزایش ظرفیت تنها در زمان حذف و اضافه و با دستور مستقیم مدیران محترم گروه امکانپذیر می باشد. (لطفا برای افزایش ظرفیت تماس نفرمایید و مراجعه نکنید)

ظرفیت، زمان، و واحدهای کلیه دروس عمومی به هیچ عنوان مربوط به گروه سینما و نمایش نبوده و می بایست از طریق گروه عمومی موارد مورد نظر را بررسی نمایید.

گروه سینما و نمایش دارای 800 دانشجو می باشد لذا در زمان انتخاب واحد صبور باشید تا در اسرع وقت به امورات شما رسیدگی شود

برنامه درسی دو گروه به شرح ذیل می باشد:
    
undefined
undefinedundefined
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
اشتراک در:

کلمات کلیدی: چارت انتخای واحد رشته نمایش و سینما

نظر خود را بنویسید