منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

تیم فوتسال دیروز سه بر صفر تیم دانشگاه آزاد واحد تهران غرب را برد. امروز نیز سه بر دو دانشگاه سوارکاری را و بعنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی رفت.
مسابقات فوتسال جام رمضان دانشگاه های تهران و البرز با میزبانی دانشگاه صدا و سیما در حال برگزاری است.
این لیگ با حضور دانشگاه های صدا و سیما(الف و ب)، تهران، خوارزمی(الف و ب)، شهید رجایی، علوم پزشکی ایران، تهران غرب، فدراسیون سوار کاری و سوره؛ با مشارکت فدراسیون ورزش های ملی دانشگاهی کشور، از ۱۹ خرداد ماه آغاز شده که تا کنون تکلیف چهار تیم صعود کرده به دور نیمه نهایی مشخص شده است.
تیم های دانشگاه تهران و دانشگاه شهید رجایی از گروه A و تیم های دانشگاه سوره و دانشگاه صدا و سیما (ب)  از گروه B، موفق به صعود به مرحله ی نیمه نهایی شدند.
تیم های دانشگاه صدا و سیما (ب) و دانشگاه تهران و تیم های دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه سوره، چهارشنبه سی ام خرداد به مصاف یک دیگر خواهند رفت.
 در این مسابقات از تیم پزشکی و یک دستگاه آمبولانس از مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما در محل برگزاری مستقر بودند و دانشجویان و بازیکنان از امکانات موجود و نحوه ی برگزاری مسابقات رضایت داشتند.
همچنین ناظر ویژه ی آخرین مسابقه ی گروهی، جناب آقای نوری نظری( دبیر منطقه ۱ کشور ) در مصاحبه ی خود بسیار از روند برگزاری مسابقات و هم چنین توانایی دانشگاه صدا و سیما برای برگزاری چنین مسابقاتی ابراز امیدواری کردند و گفتند: سطح برگزاری مسابقات در این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی بسیار خوب است و من چنین انتظاری نداشتم و از این بابت بسیار خوشحال هستم، اگر این دانشگاه در دیگر رشته ها هم این چنین توانایی ها را داشته باشد بسیار جای امیدواری و خرسندی دارد
ایشان در ادامه افزودند، در آینده از دانشگاه صدا و سیما برای میزبانی چنین مسابقاتی؛ بیشتر استفاده خواهیم کرد.
 همچنین آقای نظری در پایان مصاحبه ی خود از آقای محمد آقایی؛ مسئول برگزاری مسابقات نیز تشکر کرد و ایشان را فردی توانمند در عرصه ی برگزاری مسابقات خواند.
 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: موفقیت تیم فوتسال سوره

نظر خود را بنویسید