منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در ابتدای این مراسم، ریاست دانشگاه سوره، دکتر روشن با تمجید از دستاوردهای دانشجویان دانشکده معماری و شهرسازی، فعالیت های دانشجویان معماری و شهرسازی را مثبت و روبه جلو ارزیابی کردند. در ادامه، ایشان با ارائه گزارشی از برنامه های تبادل اساتید معتبر علمی بین دانشگاه سوره و دانشگاه های مطرح کشور ایتالیا در حوزه معماری و شهرسازی ابراز امیدواری کردند پیشرفت های علمی دانشجویان  در سطح بین الملل روز به روز افزایش یابد.

در پایان سخنرانی ایشان، با اهدای لوح و هدیه از زحمات جناب آقای دکتر اصانلو ریاست دانشکده معماری و شهرسازی تقدیر به عمل آمد.
در ادامه ی برنامه، استاد کلانتری، به بیان زندگینامه شیخ بهایی، که زادروز این شخصیت برجسته معماری به روز معمار نامیده شده است، پرداختند و توضیحاتی از روند تحولات و ویژگی های معماری و شهرسازی شهر اصفهان در دوره صفوی که هم دوره با شیخ بهایی می باشد، ارائه دادند.
همچنین دکتر ناصریان، از اساتید دانشکده معماری و شهرسازی درباره معماری پایدار، که تم اصلی هشتمین دوره هفته معمار دانشگاه سوره نیز بود، سخنرانی کردند و با بیان ویژگی ها و شاخصه های معماری پایدار، اهمیت این مقوله از حوزه معماری را به چالش کشیدند.
در طول برنامه،  کلیپ هایی از فعالیت های دانشجویان در هشتمین دوره هفته معمار وکلیپ های مصاحبه با اساتید دانشکده معماری و شهرسازی پخش گردید. 

در ادامه ی برنامه ها، از برگزیدگان مسابقات برگزار شده در طول هفته معمار بااهدای جوایز و تقدیر به عمل آمد.

در پایان برنامه از دانشجویان  برگزار کننده ی  هشتمین دوره هفته معمار تقدیر و قدردانی صورت گرفت.
لازم به ذکر است هشتمین دوره هفته معمار دانشگاه سوره از یکم لغایت ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ با برگزاری همایش ها و ورکشاپ های تخصصی و مسابقات علمی و دانشجویی میزبان دانشجویان و علاقه مندان به رشته معماری بوده است. 
  

  
  
  
  
  
  

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اختتامیه هشمتین دوره هفته معمار

نظر خود را بنویسید