منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

شتمین حراج تهران که دومین دوره حراج اختصاصی هنر معاصر ایران بود، شامگاه جمعه 22 دی ماه با ارتقای رکورد خود و خلق دستاوردهای تازه برای هنر معاصر در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
همه 120 اثر ارائه شده در این حراجی در مجموع به مبلغ 14 میلیارد و 952 میلیون تومان به فروش رسید که می توان آن را یک نوید برای اقتصاد هنر ایران قلمداد کرد که تجلی بارز اقتصاد مقاومتی است.
اهمیت این عدد زمانی بیشتر روشن می شود که در نظر داشته باشیم مدرنیست های بزرگ و صاحب نام مارکت مانند سپهری، تناولی، احصایی، عربشاهی، کاظمی، محصص، صدر، در این حراجی حاضر نبودند و چنین حراجی سال گذشته حدود 12 میلیارد فروش داشت.
در این حراج آثار 24 هنرمند برای نخستین بار به خریداران پیشنهاد شد، در عین حال این حراج نسبت به دور نخست خود شاهد 64 تغییر در چینش هنرمندان بود که می تواند ان را گامی مهم در فرایند تنوع بخشیدن به مارکت هنر و نیز تقویت اشتغال هنرمندان و امرار معاش از راه هنر برای آنان قلمداد کرد.
اثر استاد خسرو خسروی رییس دانشکده هنر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره نیز در هشتمین دوره از حراج تهران به قیمت 42 میلیون تومان چکش خورد که قیمت قیمت پایه تعیین شده برای آن 25 –20 میلیون تومان بود.
  

اشتراک در:

کلمات کلیدی: فروش اثر استاد خسرو خسروی در حراج تهران

نظر خود را بنویسید