منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در راستای تبیین رسالت آموزشی و هنری دانشکده ی هنر دانشگاه سوره و به منظور معرفی توان و استعداد اجرایی مدرسان و استادان واحدهای عملی و کارگاهی گروه هنر اسلامی، صنایع دستی، کتابت و نگارگری، نمایشگاهی از آخرین دستآوردهای هنری آنان شامل؛ آثار تذهیب - نگارگری - گل و مرغ - خوشنویسی - معرق و منبت - خراطی - جواهرسازی و زیورآلات - جلدسازی و صحافی - سفال و سرامیک - حجم سازی و هنر مفهومی از ۱۵ دیماه در نگارخانه آیه دانشکده هنر دانشگاه سوره افتتاح  شد.
برگزاری چنین نمایشکاهی از چند نظرداری اهمیت بوده و ارزشمند است. جدای از جذابیت برگزاری نمایشگاه آثار هنری در زمینه های مختلف، مشاهده و ارزیابی توانمندی اجرایی و هنری افرادی که از مدرسین همین رشته ها در سطح دانشگاهی هستند، می تواند بسیار جذاب باشد بخصوص از نگاه دانشجویان و هنرمندان.  این رویداد برای خود هنرمندان هم به مثابه یک رقابت حرفه ای بوده و برای آگاهی از نوع فعالیت هنری همکاران خود در دیگر شاخه ها و حتی رشته های متفاوت مفید میباشد.
 برپایی چنین فعالیتهای فرهنگی - هنری در ساختاری آکادمیک کمتر از سوی مراکز علمی و دانشگاهی مشابه انجام شده و در نوع خود کم سابقه و گردآوری آثاری با این تنوع و تعداد کم نظیر است.
این نمایشگاه به کوشش گروه هنراسلامی و با همکاری نگارخانه آیه دانشکده هنر سوره و حضور بیش از ۱۸ نفر از استادان مدعو این گروه برگزار شده و تا پایان دیماه برای بازدید علاقمندان فعال خواهد بود.
   


اشتراک در:

کلمات کلیدی: نمایشگاه آثار اساتید هنر اسلامی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید