منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نمایشگاه نقاشی استادان گروه نقاشی دانشگاه سوره، عصر امروز جمعه ۱ دی ماه ۹۶، یا حضور جمعی از هنرمندان، دانشجویان هنرهای تجسمی و اصحاب رسانه، در محل گالری آیه دانشگاه سوره افتتاح شد.

خسرو خسروی رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره ابراز داشت: این نمایشگاه گروهی، متشکل از آثار استادان به نام نقاشی دانشگاه سوره است که همگی در واحدهای کارگاهی رشته نقاشی دانشگاه سوره مشغول به تدریس هستند و فرصت خوبی برای آشنایی و مواجهه با پتانسیل آموزشی و نمونه های شاخص جریان نقاشی فعال کشور می باشد.
خسروی تصریح کرد: همه اساتیدی که در این نمایشگاه حضور دارند تمامی از هنرمندان حرفه ای رشته خود در کشور محسوب می شوند که در فعالیت های خارج از دانشگاه نیز بسیار فعال هستند. 

وی خاطر نشان کرد: تابلوهای ارائه شده در این نمایشگاه از سوی هیاتی به مدیریت دکتر معین الدین، بنده و بقیه دوستان انتخاب شدند و این 20 اثر نیز از مجموعه آثار این هنرمندان انتخاب شده است. ضمن اینکه سبک کارهای ارائه شده نیز متنوع است و اغلب آنان نیز مولف سبک های خودشان که بیشتر در زمره سبک نیوآرت تعریف می شود می باشند. 

رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره در مورد این دانشکده یادآور شد: شاید موضوعی که می تواند دانشگاه ما را از دیگران متمایز کند خصلت های بومی این دانشگاه است. لذا دانشگاه سوره دارای تنوع دیدگاهی زیادی است و با نگاهی به همین نمایشگاه متوجه خواهید شد که اساتید مختلفی با بهره گیری از شیوه های متنوع در نقاشی حضور دارند بنابراین دانشجو این امکان را دارد که با جریان های روز محافل هنری مواجهه شود و این فرصت خوبی برای دانشجویان محسوب می شود. 

وی اضافه کرد: خوشبختانه استعداد دانشجویان درگروه نقاشی خیلی خوب است و برخی از فارغ التحصیلان رشته نقاشی دانشکده سوره هم اینک نیز از فعالان فضاهای هنری در رشته های خودشان به حساب می آیند و حتی بعضی از آنان نیز جایزه هایی را کسب کرده اند و آثارشان نیز خرید وفروش می شود.

خسروی استقبال از اولین روز این نمایشگاه را از سوی دانشجویان بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: همچنان منتظر دوستان هنرمند برای دیدن از این نمایشگاه هستیم.
 
----------------------------------------------------------------
گالری آیه، وابسته به یک مرکز دانشگاهی است که تحت نظارت دانشکده هنر دانشگاه سوره، دوره جدیدی از فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است.
لازم به ذکر است، نمایشگاه آثار نقاشی استادان گروه نقاشی دانشگاه سوره، از ۱ تا ۱۲ دی ماه ۹۶، در محل گالری آیه دانشگاه سوره تهران بر پا بوده و بازدید برای عموم علاقمندان آزاد می باشد.





اشتراک در:

کلمات کلیدی: نمایشگاه آثار نقاشی استادان گروه نقاشی دانشگاه سوره در گالری آیه افتتاح شد

نظر خود را بنویسید