منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاونت پژوهشي فرهنگستان هنر برگزار مي كند
ميهماني انديشه ها در هفته پژوهش
معاونت پژوهشي فرهنگستان هنر، گراميداشت هفته پژوهش را با برگزاري مجموعه هم انديشي ها، در روزهاي 27 و 28 آذر برگزار مي كند.
اين مجموعه هم انديشي ها با موضوع «روش هاي پژوهش هنر در ايران: ساختارگرايي در فقدان ايده ­مندی و مسئله­ محوری» برگزار مي شود كه دبير علمي آن اسماعيل پناهي است و هدف آن آسيب شناسي روش هاي پژوهشي است كه در حوزه سينما، هنرهاي نمايشي، معماري و شهرسازي، موسيقي و تجسمي صورت مي گيرد.
«پژوهش ­های هنر­، مسئله­ محوری و ایده­ مندی»، «پژوهش­ های هنر، صورت بندی­ ساختگی مفاهیم یا فهم پدیدارها و توسعه معرفت هنری»، «پژوهش­ های هنر، مفهوم سازی­ های غیرمفید یا حل مسائل بومی جامعه ایرانی»، «آسیب­ شناسی روش شناختی مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی هنر»، «بررسی روش­شناسانه پایان نامه­ های کارشناسی ارشد و دکتری هنر»، «پژوهش­ های هنری و رویکردها و روش­ های میان­ رشته­ ای در ایران»، «جایگاه منابع غیرمکتوب در پژوهش های کاربردی هنر» و «پژوهش های هنر و تعامل با حوزه­ های فرهنگی ـ اجتماعی، اقتصاد، دین و سیاست» از جمله محورهاي اين هم انديشي به شمار مي روند.
مجموعه هم انديشي هاي هفته پژوهش روزهاي 27 و 28 آذر 1396 از ساعت 14 تا 18:30 در فرهنگستان هنر به نشاني خيابان ولي عصر(عج)، پايين تر از چهارراه طالقاني، شماره 1552 برگزار مي شود.
اشتراک در:

کلمات کلیدی: روش های پژوهش هنر در ایران

نظر خود را بنویسید