منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در گفتگو با دکتر مهران هوشیار ایشان بیان نمودند که تک تک ما هنرمندان، فعالان و علاقمندان فرهنگ و هنر ایران در برابر ماندگاری، رشد و ترویج صنایع دستی معاصر ایران هستیم. متاسفانه تکیه کردن به وعده های مسئولینی که جایگاه مدیریتی آنان تاریخ مصرفی کوتاه داشته و آرمان نهایی آنها، کسب شهرت و استفاده ابزاری از ایده های بدیع و طرح های سازنده دیگران است، نتیجه ای جز از بین رفتن انگیزه های ملی و خشک شدن طراوت و استعدادهای جوان این مرز و بوم نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.
بیایید تا با همتی جمعی و عزمی ملی، هویت هنری و شخصیت بومی خود را در دوران معاصر بازیچه دست آنان قرار نداده و بدور از وابستگی سازمان ها و ارگان های دولتی و شخصیت های سیاسی، فرهنگ خود را همچون اجدادمان به قدرت و توان خود وابسته نموده و بر پایه ی فعالیتهای مشترک، در حرکتی جمعی  و خودجوش با هدفی واحد به بار بنشانیم. 
بر این اساس و به این وسیله طرح برپایی انجمن طراحی و نوآوری در صنایع دستی معاصر ایران را به عنوان یک انجمن مردم نهاد غیردولتی، به شما مخاطبان فهیم و هنرمندان عزیز ایرانی پیشنهاد می کنم و از تمامی شما خوبان که در پشتیبانی و حضور در این فعالیت آمادگی و علاقه دارید دعوت می کنم تا نام و مشخصات شناسنامه ای و حرفه ای خود را از طریق ادمین همین کانال و یا آدرس ایمیل؛ dcich95@gmail.com برای پیش ثبت نام در این طرح ملی ارسال نمایید؛
بیانیه ی پیشنهادی این انجمن به عنوان یک پیش متن و آشنایی با اهداف کلی تقدیم می گردد. بدیهی است که این متن یک پیش نویس اولیه بوده و اصلاح، تغییرات یا تکمیل آن منوط به برگزاری اولین مجمع عمومی اعضاء و انتخاب هیات مؤسس و سپس هیات مدیره خواهد بود.
  
اشتراک در:

کلمات کلیدی: راه اندازی سازمان مردم نهاد «انجمن طراحی و نوآوری در صنایع دستی معاصر ایران»

نظر خود را بنویسید