منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود با حضور معاونین و مدیران ستادی و آموزشی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشکده های معماری و شهرسازی و همینطور دانشکده فرهنگ و ارتباطات، برگزار شد.

در این جلسه توجیهی که در محل سالن اجتماعات دانشگاه سوره در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات خانم دکتر طاهری پور و رییس دانشکده معماری و شهرسازی آقای دکتر اصانلو ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به دانشجویان جدیدالورد به تشریح تاریخچه کوتاهی از هر دانشکده، امکانات و افتخارات دانشکده ها و برنامه های پیش رو و انتظارات خود از دانشجویان پرداختند. 

در ادامه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، آقای دکتر عطارزاده ضمن عرض تبریک به دانشجویان جدیدالورود به ایراد سخنرانی در باب فضای آکادمیک و توضیح پاره ای از قوانین و آیین نامه های آموزشی برای دانشجویان پرداختند. 

پس از ایشان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، آقای محمدنبی خسروی به تشریح حوزه عملکرد معاونت فرهنگی و دانشجویی پرداخته و ضمن معرفی واحدهای تابعه این معاونت، مسوول هر بخش به تشریح جزییات بیشتر و چرخه امور برای دانشجویان جدیدالورود پرداختند. 

پس از ایشان آقای امین موسوی مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز به توضیح رویه کلی پیگیری امور در هر دانشکده و امور مربوط به حوزه ریاست دانشگاه و سلسله مراتب پیگیری امور برای دانشجویان جدیدالورود پرداختند. 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید