منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دکتر حسن اوصانلو رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره در ابتدای  این مراسم که به همت انجمن دانش آموختگان این دانشکده برگزار شد،  ضمن تبریک به دانش آموختگان دانشجویان رشته معماری و شهرسازی اظهار کرد: همیشه اصالت جشن دانش آموختگی به پشت سر گذاشتن دوره ای از علم آموزی و دست یافتن به مرتبه بالاتری از تکنیک، تخصص و پیشرفت است.
دکتر اوصانلو از آقای ناطقی مسوول انجمن دانش آموختگان دانشکده معماری و شهرسازی برای برگزاری این مراسم تقدیر کرد وگفت: جمع شما پیام آور شکل گیری دوستی در دوران دانشجویی شما است که باید ارزش و قدر آن را دانست.

وی با بیان اینکه ثمره دوستی و مودت دانشجویان قطعا در راستای پیشرفت عصر مفاهیم است، تصریح کرد: دراین  عصر همه طراحان و هنرمندان پرچمداران جریان های اجتماعی خواهند بود و به نیاز روانی انسان ها توجه بیشتری می کنند.
ایشان در ادامه افزودند دانشگاه به وجود شما افتخار می کند چراکه شما سفیران علم در جامعه هستید که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرتان در دانشگاه و سپری نمودن دوران پرافتخار دانشجویی اکنون به عنوان متخصصین کارآمد وارد جامعه می شوید.

در ادامه این مراسم از اساتیدی که در نظرسنجی دانشجویان این دانشکده به عنوان اساتید نمونه انتخاب شده بودند تقدیر شد و هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهدا شد. 

پس از تقدیر از اساتید نمونه از دانشجویان دانش آموخته نمونه دانشکده که در عرصه های گوناگون علمی و پژوهشی دارای افتخاراتی بودند توسط مسوولین و اساتید دانشکده تقدیر شد.

  


مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره با برنامه های متنوع و شاد برگزار شد و پس از قرائت سوگندنامه ، دانشنامه ها توسط مسئولین حاضر به دانش آموختگان اعطا شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید