منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی ستاد اربعین دانشگاه سوره ـ نخستین جلسه هماهنگی ستاد اربعین دانشگاه سوره با حضور معاون فرهنگی، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشکده هنر و مدیران گروه های آموزشی دانشکده هنر و فرهنگ و ارتباطات و برخی از اعضای هیات علمی هنرمند دانشگاه در سالن شهید فهیمی دانشگاه سوره برگزار شد. 
در این نشست محمدنبی خسروی معاون فرهنگی دانشگاه ضمن ارائه گزارش از دیدار با مسوولان شهر مهران و بازدید از شهر و محل تردد زائران اربعین، به تشریح اهداف و برنامه های فرهنگی هنری ستاد اربعین دانشگاه سوره در مرز مهران و فاصله بین شهر نجف اشرف و کریلا پرداخت. وی در ادامه هدف از حضور دانشگاه سوره در این مراسم را اجرای ماموریت دانشگاه سوره در زمینه اعتلای دین اسلام و جمهوری اسلامی از طریق هنر، عرضه خدمات فرهنگی و هنری به زائران در بخش های مختلف، نقاشی و هنرهای تجسمی، گرافیک، سینما، پویانمایی و نمایش آیینی، ایجاد ارتباط فرهنگی بین دانشجویان دانشگاه سوره و زائران و تقویت بنیه مذهبی آنان و معرفی دانشگاه سوره و توانمندی آن به جامعه عنوان کرد. 
در  ادامه هر یک از مدیران گروه های آموزشی با توجه به توانمندی اعضای هیات علمی، مدرسان مدعو، فارغ التحصیلان و دانشجویان ایده های خود را در حوزه نقاشی، گرافیک، سینما، پویانمایی، نمایش آیینی، معماری و اطلاع رسانی و اخبار ارائه کردند. در پایان مقرر شد ایده های هر یک از اعضاء به صورت طرح مدون در جلسه بعدی ستاد اربعین دانشگاه سوره مورد بررسی قرار گیرید. شایان ذکر است ستاد اربعین دانشگاه سوره از فارغ التحصیلان و دانشجویان هنرمند علاقمند به فعالیت در این ستاد دعوت می کند جهت آشنایی با نحوه همکاری و عضویت در کارگروه های ستاد به مدیران گروه های آموزشی خود یا معاونت فرهنگی و دانشجویی مراجعه کنند. 
علاقمندان می توانند جهت آگاهی از برنامه ها و فعالیت های ستاد اربعین دانشگاه اخبار ستاد را از طریق سایت دانشگاه سوره (www.soore.ac.ir)، کانال تلگرامی دانشگاه و دانشکده ها پیگیری کنید.
@honar_uni 
@farhang_uni
@SooreNews
 
اشتراک در:

کلمات کلیدی: نخستین جلسه ستاد اربعین دانشگاه سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید