منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در این جلسه که با حضور قائم مقام دانشگاه، معاونین، رؤسای دانشکده ها و مدیران آموزشی و ستادی برگزار شد، مدیر جدید گروه نمایش و همچنین معاون دانشکده هنر معرفی شدند. در ابتدا دکتر صادقی قایم مقام دانشگاه ضمن خوش آمدگویی و خسته نباشید به خاطر پشت سر گذاشتن یک سال تحصیلی که با افت و خیزهایی به همراه بود، خلاصه ای از عملکرد قسمت های مختلف معاونت ها و دانشکده ها و گام های مثبتی که در سال های اخیر برداشته شد، بیان کردند و پویایی و حرکت رو به جلو را از نشانه های بارز دانشگاه سوره در این چند سال اخیر قلمداد کردند.

همچنین ایشان از زحمات خانم قاسم پور در 9 سال زمان مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کرده و برای آقای معافی به عنوان مدیر جدید گروه نمایش و خانم ماسوری به عنوان معاون دانشکده هنر آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.

در ادامه خانم قاسم پور از اینکه 9 سال با تیم فعال و پویایی همکاری داشتند ابراز خوشحالی کرده و خاطر نشان کردند که همکاری ایشان با گروه در جهت پیشرفت و ترقی دانشجویان و دانشگاه همچنان ادامه خواهد داشت و از معاونت ها و قسمت های اداری دانشگاه در خصوص همکاری هایی که با گروه نمایش در زمان تصدی مدیریت ایشان داشتند، کمال تشکر را داشتند و برای آقای معافی که ایشان را فردی لایق و متعهد به کار معرفی کردند، آرزوی موفقیت داشته و تبریک گفتند. آقای معافی نیز برای به پیش بردن این مسیر دشوار ابراز امیدواری کرده و بیان داشتند که ایده های جدیدی را نیز در کنار این مسیر وارد عمل خواهند کرد.

خانم ماسوری یاد پروفسور مریم میرزاخانی؛ استاد برجسته ریاضی ایران و جهان را گرامی داشتند و ابراز امیدواری کردند در این مسئولیت جدید و با جدیت در پیگیری امور بتوانند به بهترین نحوه به دانشکده خدمت کنند.

در انتها دکتر عطارزاده نیز ضمن تشکر از خانم قاسم پور بخاطر هدایت گروه نمایش در تمامی این 9 سال تشکر کردند و اعلام نمودند که این گروه به خاطر مدیریت شایسته خانم قاسم پور کمترین مشکلات آموزشی را داشتند و ابراز امیدواری کردند، آقای معافی نیز که فردی دلسوز و حامی دانشجویان هستند بتوانند با همکاری اعضای هیأت علمی گروه و رئیس دانشکده گام های مفیدتری را در جهت ارتقاء گروه بردارند.

 


 



اشتراک در:

کلمات کلیدی: مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه نمایش و معاون دانشکده هنر

نظر خود را بنویسید