منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مراسم اختتامیه جشنواره انیمیشن بانگ بیداری بهار سوم خرداد ماه در سالن سینمای شهید فهیمی دانشکده هنر برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

این مراسم با حضور استادان، داوران، دانشجویان و مدیران ستادی و آموزشی دانشگاه، با پخش آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز گردید.


سپس دکتر شفیعی پور مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه به یاد حماسه خرمشهر و استاد شهید دکتر فهیمی قطعه ای ادبی خواندند.


در ادامه آقای خسرو خسروی ریاست دانشکده هنر دانشگاه سوره ضمن سخنرانی کوتاهی در مورد جایگاه انیمیشن و نیاز به رشد آن در عرصه دانشگاهی و همچنین اهمیت فعالیت هایی نظیر جشنواره بانگ بیداری بهار، در خصوص این رشته کاربردی نکاتی را  اراپه دادند. سپس به یاد استاد فهیمی کلیپی همراه با سخنان  ایشان پخش شد و همچنین انیمیشن پابرجا (اثر استاد کیارش زندی) به اتفاق جمعیت حاضر دیده شد. در ادامه برنامه دبیر کانون جشنواره آقای سجاد صبور گزارشی از فعالیت های چند روزه جشنواره (نمایشگاه آثار، ورکشاپ های تخصصی، برنامه نقد آثار، بخش مسابقه) قرائت کرده و سپس انیمیشن در تیررس (اثر مرضیه خیرخواه) پخش شد.


جناب آقای کیارش زندی مدیرگروه انیمیشن سوره نیز با گزارش خود تلاش ها و همت های صورت گرفته در چند دوره اخیر را به سمع نظر جمعیت حاضر رساندند که از جمله آن حمایت های دانشگاه سوره از فعالیت ها و همچنین تلاش های دانشجویان سوره و اساتید در دستیابی به مراحل بالاتر علمی و هنری در گروه انیمیشن سوره بود.


سپس کلیپ معرفی و اشنایی بیشتر با استاد صارمی پخش شده و از حمایت های کم نظیر و متداوم ایشان از دانشجویان و فعالیت های برجسته ایشان در کمک به دانشجویان انیمیشن تقدیر و تشکر به عمل آمد. پس از آن از دکتر پیام زین العابدینی به خاطر تلاش ها و همکاری های ایشان درمورد برپایی یادبود استاد فهیمی در کانون پرورشی و فکری و استادان رضا بهمنی و نوروز عباسی بخاطر همکاری در برپایی غرفه نمایشگاهی در دوسالانه انیمیشن  تقدیر به عمل آمده و همچنین  از جناب آقای پورسعید و جناب آقای مرادی پور به واسطه همراهی و حمایت هایشان تشکر و تقدیر شد.

پس از آن انیمیشن ایکی، یکی از انیمشین های پر افتخار دانشجویی سوره اثرخانم پرستو کاردگر پخش شد و به عنوان دانش آموختگان برتر گروه انیمیشن از ایشان و خانم سارا عباسی (برای رساله نظری بررسی اثر بخشی انیمیشن بر سالمندان مقیم آسایشگاه در شهر بندر عباس)  لوح تقدیر، تندیس و کارت هدیه نقدی، اهدا شد.


در ادامه، بعد از قرائت بیانه هیأت داوران، جوایز برندگان بخش مسابقه دانشجویی توسط هیأت داوران شامل استاد سحرخیز ، استاد رحمتی و خانم کاردگر به برندگان اهدا گردید.

نفر اول:انیمیشن آدم خانگی: اثر مرضیه ابرار پایدار

نفردوم: انیمیشندر تیررس: اثر مرضیه خیرخواه نفر

نفر سوم: انیمیشن لحظات کاغذی:اثر سحر طرزی


آثار تقدیر شده:

انیمیشن داگبین:اثر اتوسا غفاری

انیمیشن لانگست: اثر سمیه و مریم مکی نژاد

و در انتهای برنامه به هر یک از دانشجویان فعال و همراهان کانون انیمیشن در جشن بانگ بیداری و بازار فیلم انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، لوح تقدیر هدا گردید و حاضرین در مراسم اختتامیه، از نمایشگاه آثار دانشجویان گروه انیمیشن در نگار خانه آیه بازدید به عمل آوردند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: آیین اختتامیه دومین جشنواره بانگ بیداری بهار

نظر خود را بنویسید