منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره نمایشگاه ورکشاپ خوشنویسی و نقاشی که  به مناسبت نیمه شعبان درگالری آیه این دانشگاه برگزار شد از استقبال گرم دانشجویان و اساتید و مهمانان  چه در حوزه هنر و چه سایر دانشکده های سوره همراه بود.

آقای دکترروشن ضمن مصاحبه با خبرنگار سوره اذعان داشتند؛ تلاش ما براین است که دانشجویان در یک فضای علمی و آکادمیک طرح های خودشان را به نمایش بگذارند که این باعث ارتقا سطح علمی وهمچنین اشتیاق آنها به انجام کارهایی است که بصورت جمعی شکل می گیرد. با توجه به اینکه آنها جزو دانشگاه های کارآفرین هستند دوستان بتوانند کارهایی تولید نمایند که آینده شغلی خودشان را تامین کنند. 
ایشان همچنین افزودند: تلاشمان این است که دانش آموختگان خودمان را به جامعه هنری کشورمعرفی کنیم و امیدوارهستیم زمینه های همکاری آنها در جامعه فراهم شود.
وی درپاسخ به اینکه المانهای بصری و نماهای شهر که تاثیر زیادی بر شهروندان دارد و آداب و رفتارشان را تغییر می دهد و سوره در این زمینه گام های موثری در تصحیح این امر برداشته است؛ آیا تغییر المان های شهری با تابلوهای دانشجویان امکان پذدیر است گفتند:
عمده ترین مشکل درزمینه المان های شهری ابتدا عدم مطالعات پایه ای و تناسب سازی با المان هایی که بکار برده شده و سپس استراتژی های دقیق برای رسیدن به هدف می باشد. ما باید هدفی را دنبال کنیم و آن هدف را از ناحیه ی این المان ها تعقیب کینم .
وی در خصوص نقش جوانان سوره در این زمینه افزود: 
یکی از امتیازاتی که جوانان دارند داشتن اندیشه ای ناب است وبه دلیل عدم خصلت محافظه کاری آن چیزی که اندیشه می کنند را به نمایش می گذارند و هنر در خدمت ارزش ها و اندیشه های کلان آنها قرارمی گیرد. ما باید تلاش کنیم تا جوانان بتوانند در خدمت ارزش ها و آرمان های متعالی تلاش کنند.

آقای دکتر شفیع پور مدیر فرهنگی دانشگاه نیز در خصوص نمایشگاه ورکشاپ اذعان داشتند:
این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی هنری دانشگاه سوره، کانون گرافیک و گروه گرافیک سوره برگزار شد که اساتید برجسته مشغول نقش و ثبت نقوش از صور خیال خود گشتند. ما این نمایشگاه را بمناسبت نیمه مبارک شعبان برگزار و در آن از المان های انتظار استفاده کرده ایم وهمچنین اساتید به نقش و ثبت نام های متبرک وزیبای آقا امام زمان نیزدر آثار خود پرداختند. همچنین در این کار ازنقوش خطی استفاده شده که می توان در سطح شهر به عنوان المان های بصری مورد استفاده قرار گیرد .
وی افزود: آثار خلق شده  اساتید و دانشجویان در نمایشگاهای دیگر، در معرض دید علاقه مندان قرارخواهد گرفت.   


اشتراک در:

کلمات کلیدی: برگزاری نمایشگاه ورکشاپ خوشنویسی و نقاشی اساتید دانشگاه سوره به مناسبت نیمه شعبان

نظر خود را بنویسید