منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

همزمان با مراسم راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن وگرامی داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه سوره مانند سال­های گذشته اقدام به ایجاد ۶ غرفه مختلف شامل: صنایع دستی، گرافیک و نقاشی، روابط عمومی و روزنامه نگاری، نقاشی کودک، مسابقات قرانی و بسیج دانشجویی، در مقابل درب اصلی دانشگاه نمود.

در غرفه صنایع دستی که با همکاری دونفر از دانشجویان گروه صنایع دستی و هنرهای اسلامی برپا شده بود؛ آثار خلق شده توسط دانشجویان شامل: صنایع دستی تزیینی و چندین کار قلم زنی که  به طور زنده در حال انجام بود در معرض دید راهپیمایان قرار داشت که مورد توجه مراجعین قرار گرفت.

غرفه گرافیک و نقاشی  که با همکاری گروه نقاشی دانشگاه و دانشجویان این رشته راه اندازی شده بود دو نفر از دانشجویان ضمن گفتگو با آحاد مختلف مردم،  به اجرای نقاشی با مضامین انقلابی پرداختند که مورد توجه و ابراز احساسات مردم واقع شدند. در این غرفه نقاشی هایی با مداد به درخواست برخی از شرکت کنندگان کشیده شد.

یکی از غرفه هایی که امسال به جمع غرفه های دانشگاه سوره افزوده شد غرفه روابط عمومی و روزنامه نگاری بود که در آنجا ضمن مصاحبه با مسوولین و افراد شرکت کننده در راهپیمایی از گروه های مختلف سنی شرکت کننده در راهپیمایی عکس و فیلم نیز تهیه می شد. از اقدامات دیگر در این غرفه، ثبت دیوار نوشته های انقلابی توسط مردم بود که به صورت دستی و شابلون بر روی دیوارتاشویی که به این منظور تعبیه شده بود انجام می شد؛ که مراجعین عکس های سلفی خود را همراه با این دیوار، در فضای مجازی منتشر نمودند.

 

در غرفه مسابقات قرآنی که با حضور امام جماعت دانشگاه برگزار شده بود ضمن پرسش وپاسخ و قرائت آیه هایی از قران توسط  کودکان و نوجوانان  جوایزی به شرکت کنندگان اهداء شد.

 

در غرفه نقاشی کودکان که با حضور چند دانشجوی سوره برگزارشده بود؛ کودکان و نوجوانان به نقاشی هایی با مضامین انقلابی پرداختند که با اهداء جوایزی مورد تشویق قرار گرفتند. در این غرفه، بازو بند و سربندهایی با متن های انقلابی تهیه و بین علاقمندان توزیع شد. 

بسیج دانشجویی دانشگاه نیز در غرفه بسیج اقدام به توزیع بروشور و تراکت هایی با مضامین انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری نمود.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: حضور دانشگاه سوره در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نظر خود را بنویسید