منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در ابتدای جلسه خانم دکتر قاسم پور مدیر گروه رشته نمایش ضمن تعریف از پتانسیل بالای دانشجویان این گروه خاطر نشان کردند که با سازماندهی فضای دانشجویی و تخصیص اعتبار می توانیم در سال های آتی جشنواره های بین المللی برگزار کنیم و از دکتر صادقی قایم مقام دانشگاه و آقای خسروی معاون دانشجویی- فرهنگی تشکر کردند. 
در ادامه این جلسه بخش های مختلف جشنواره توسط عوامل اجرایی معرفی شدند .
خانم حسینی نژاد دبیر جشنواره بیان کردند: جشنواره امسال در سطح کشوری برگزار می شود و برای شرکت در جشنواره شرط دانشجو بودن کافی است و دانشجویان می توانند در رشته های صحنه، مونولوگ، نمایش نامه نویسی و سایر بخش های اعلام شده شرکت کنند. 
ایشان افزودند در حاشیه این دوره از جشنواره، کارگاه های آموزشی نظری و عملی مرتبط با هنر های نمایشی نیز برگزار می شود که شامل کار گاه های نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری، زبانشناسی و نشانه شناسی تئاتر، جامعه شناسی هنر های نمایشی و ادبیات و همچنین کار گاه های اختصاصی تئاتر عروسکی است و در اولین قدم با کارگاه بازیگری کار خود را آغاز می کند.
در پایان این جلسه دکتر صادقی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران جشنواره، ابراز داشتند که محیط های دانشگاهی تا حدودی دچار سردی شده و پویایی سابق را ندارند اما ما نباید اجازه دهیم که این سردی به دانشگاه سوره رسوخ پیدا کند. ایشان همچنین اعلام کردند که در سال گذشته با برگزاری ۶ جشنواره دانشجویی،  فضایی پویا در دانشگاه ایجاد کردیم، اما علاوه بر این جشنواره ها باید به طرق مختلف  شادابی و فعالیت را به محیط دانشگاه آورده و فضاها و تنگناهای موجود را خودمان معنا ببخشیم و با دعوت از اساتید مجرب برای دانشجویان کارگاه های نظری و عملی مختلفی برگزار کنیم که مواد آموزشی مفیدی برای شرکت کنندگان داشته باشد. 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جلسه هماهنگی جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید