منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 

 

مجموعه کارگاه های آموزشی هشتمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه سوره، از تاریخ 18 بهمن ماه 1395 با برگزاری کارگاه بازیگری، رسما فعایت خود را آغاز می کند.

در این دوره از جشنواره تئاتر سوره، کارگاه های آموزشی معطوف بر حوزه های نظری و عملی هنر های نمایشی برگزار می شود. بنا به گفته ی سخنگوی جشنواره تئاتر سوره این دوره های یک روزه شامل کار گاه های نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری، زبانشناسی و نشانه شناسی تئاتر، جامعه شناسی هنر های نمایشی و ادبیات، همچنین کار گاه های اختصاصی تئاتر عروسکی است که در اولین قدم با کارگاه بازیگری در روز دوشنبه 18 بهمن کار خود را آغاز می کند.

لازم به توضیح است مدرس این کارگاه ((رضا بهبودی)) می باشد . این کارگاه یک روزه دوشنبه هفته ی جاری در محل دانشکده هنر دانشگاه سوره و از ساعت 14 الی 18 برگزار خواهد شد.

بنا به گفته ی سخنگوی جشنواره شرکت در این کارگاهد رایگان و تنها از طریق ثبت نام حضوری متقاضیان در محل دبیرخانه جشنواره هشتم امکان پذیر است. لازم به ذکر است ظرفیت این کارگاه محدود بوده و تعداد ثبت نام افراد از 20 نفر تجاوز نخواهد کرد. متقاضیان می توانند برای ثبت نام در روز یکشنبه 17 بهمن ماه در ساعات اداری، به دبیرخانه مراجعه نمایند.

به گزارش دبیرخانه هشتمین جشنواره تئاتر سوره برنامه اجرایی کارگاه های آموزشی دیگر در روز های آینده اعلام خواهد شد.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: کارگاه های آموزشی هشتمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید