منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

فصلنامه دانشجویان دانشگاه سوره که چندی است مراحل آماده سازی را پشت سر می گذارد، تحریریه خود را شناخت. این فصلنامه با هدف طرح ایده ها، بیان نظرات و یافته های فکری و عملی دانشجویان و اساتید خانواده بزرگ دانشگاه سوره، همچنین ارائه دستاوردهای آنان، در قالب یک نشریه حرفه ای، تلاش دارد ضمن انسجام بخشیدن به فعالیت های علمی و کمک به ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان و اساتید، کانال های ارتباطی جدیدی را برای افزایش تعاملات و گسترش شبکه کارکردی دانشجویان فراهم آورد.
 
در جلسه معارفه، آقای دکتر شفیع پور، ضمن ارائه رهنمودهایی به اعضای تحریریه فصلنامه، همراهی دانشجویان برای تشکیل کانونهای علمی – کاربردی، ایجاد سؤال برای دانشجویان و اساتید، پاسخ به سؤالات و دغدغه های دانشجویان، همچنین ایجاد و تقویت پل ارتباطی دانشجویان، مسئولین دانشگاه و اساتید را از دیگر کارکردهای این نشریه دانست و افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه سوره و همه مسئولین دانشگاه، مانند گذشته، از حرکت های فرهنگی باکیفیت و مؤثر دانشجویان حمایت کرده و خود را در کنار دانشجویان، در پیشبرد و ارتقای سطح علمی و مهارتی دانشگاه، مسئول می دانند.
  
اعضای تحریریه فصلنامه دانشجویان نیز ضمن ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده های خود، به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام شده خود پرداختند. اولین شماره از این فصلنامه، به زودی چاپ و در دسترس دانشجویان قرارخواهد گرفت. در حاشیه این نشست، مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه دانشجویان، ضمن استقبال از همکاری و همراهی همه دانشجویان دانشگاه سوره، از اساتید و دانشجویان خواست تا مطالب، ایده ها و پیشنهادهای راهبردی خود را برای درج در فصلنامه، به دفتر نشریه یا دفتر مدیریت فرهنگی دانشگاه منعکس نمایند. شماره تلگرامی 09303061496 نیز برای مکاتبه و ارتباط دانشجویان با تحریریه فصلنامه در نظر گرفته شده است.
اشتراک در:

کلمات کلیدی: فصلنامه دانشجویان سوره، دست به قلم شد!

نظر خود را بنویسید