منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر


بسم رب الشهدا و الصدیقین 

قال الله تعالی:
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه 

استاد حاج حسین فهیمی جانباز هفتاد درصد، عضو هیات علمی گروه سینمای دانشگاه سوره و دانشجوی دوره دکتری تخصصی پژوهش هنر در پنجاه و دومین سال حیات دنیوی و سی امین سال از مجروحیت در عملیات کربلای پنج و در مقر تانک، سی امین نما از حیات طیبه اش را به نمایش گذاشت. 
شهید شاهد حسین فهیمی با فهم خوب دین آخرین پیامبر (ص) و با تمسک به سیره ثارالله، علمدار ارزش ها، اصول اسلامی و اخلاق نبوی شد و در یک دوره دوازده ساله هر روز در مَدرس دانشگاه سوره حاضر شد و درس عشق و آگاهی به دانشجویان اش داد.
دکتر حسین فهیمی با جسارتی تمام، برای آموزش آخرین تکنیک های موجود و دستاوردهای علمی از آبروی خود مایه گذاشته و پا را از ایران فراتر و با همکاری استادان دانشگاه های خارجی در طرحی به نام پل از سال 85 تلاش های مضاعفی نمود تا جایی که دانشجویان سرآمد شدند و در آخرین فجر حیات او چهارده سیمرغ بلورین شکار کردند. 
عنقای دانشگاه سوره،  اکنون خود سیمرغ آرزوهای ما شد و در هنگامه اذان صبح جمعه، بیست و ششم آذر ماه به ملکوت اعلی پیوست و در اعلی علیین جا گرفت. 
حاج حسین عزیز اکنون میهمان خوان گسترده مولایش حسین ابن علی و برادران خود است،  این همنشینی و ضیافت بر او مبارک باد.
این جانب به نوبه خود و به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاهیان به ویژه دانشگاه سوره این مصیبت گران را به همکاران، دانش آموختگان، دانشجویان و خانواده محترم آن عزیز تسلیت عرض میکنم. 

محمد روشن
اشتراک در:

کلمات کلیدی: پیام تسلیت دکتر محمد روشن

نظر خود را بنویسید