منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 کارگاه آموزشی «طراحی پوستر» به مناسبت هفته پژوهش با حضور مهدی مهدیان و با رویکرد «نقش اتفاق در پروسه دیزاین» روز های سه شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۵ در دانشکده هنر دانشگاه سوره برگزار شد.   

متقاضیان شرکت در این کارگاه برای ثبت نام لازم بود ۴ پوستر از کارهای خود  را به همراه اطلاعات فردی جهت انتخاب افراد حاضر در كارگاه ارسال کنند. در این کارگاه  ۱۷ طراح گرافیک از دانشگاه ها و شهر های مختلف کشور برگزیده شدند تا زیر نظر مهدی مهدیان، موضوعات مرتبط با «نقش اتفاق در پروسه دیزاین» را در قالب پوستر به تصویر بکشند.  

روز نخست این ورکشاپ با صحبت های مهدی مهدیان پیرامون فرایند رسیدن به پوستری خلاق و سالم با استفاده از روش هاى خلاق، در دانشگاه سوره آغاز به کار کرده و ادامه یافت. روز دوم هم استاد آثار دانشجویان و هنرمندان را از نظر لى اوت هدايت كردند و کارهاى نهايى آماده شد. در نهايت در اين كارگاه حدود ٦٠ پوستر خلق شد. 

اسامی منتخبین حاضر در این کارگاه به شرح ذیل است:

مریم ابراهیمی نژاد، سپیده ابوطالبی، نوید اچگان،  حسین اسفندانی، حمید اقدسی یزدلی، سمانه تلخابی، شیوا جبلی، علیرضا رضایی مهر، شیما شجاعی، ثریا شریعت، ابوالفضل صفویه، آرزو عبدالهی، نرگس قیومیان، مهدی گرامی، مریم نجات، حمید نصر و حجت نور الهی. 

   


بیوگرافی از استاد مهدی مهدیان:  

مهدی مهدیان (زاده ی ۲۸ بهمن ۱۳۵۸ در تهران) طراح گرافیک و مدیر هنری و استاد دانشگاه است. او از طراحان مطرح نسل پنجم گرافیک ایران به حساب می آید که خیلی زود پا به این عرصه گذاشت. او در سال ۱۳۷۳ وارد رشته طراحی گرافیک شد و پس از فارغ التحصیلی از هنرستان هنرهای تجسمی مالک اشتر، سال ۱۳۷۸ وارد دانشگاه هنر تهران شد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در همین رشته ادامه داد. او سال هاست به عنوان مدیر هنری و خلاقیت، مشغول به کار در زمینه های مختلف طراحی و ارتباطات است و پروژه های مختلفی را برای برندهای مشهور به سرانجام رسانده است. مهدی مهدیان با مراکز معتبر فرهنگی مانند فرهنگستان هنر ایران، موزه هنرهای معاصر تهران، دانشگاه هنر تهران، خانه هنرمندان ایران، شهرداری تهران و ... همکاری داشته و پروژه های زیادی را مدیریت می کند. مهدیان در دانشگاه های تهران، مراکز مختلف آموزشی و استودیوی شخصی تدریس می کند، او همچنین داوری چندین نمایشگاه و مسابقه طراحی را به عهده داشته است و از سال ۱۳۸۵ عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران می باشد.

   

          

 

    


اشتراک در:

کلمات کلیدی: کارگاه طراحی پوستر

نظر خود را بنویسید