منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه آقای ایرج زارع در ادامه گزارش عملکرد این واحد به شرح توضیحاتی در خصوص خلاصه عملکرد واحد پشتیبانی (شامل تأسیسات و تجهیزات، عمران و بازسازی، برنامه و بودجه ، دبیرخانه، کارپردازی، تعمیرات و نگهداری ساختمان های اداری و آموزشی) در شش مامه نخست سال جاری پرداخت که سر فصل اقدامات انجام شده در ذیل آمده است. 


  

- تجهیز 12 واحد اداری آموزشی به وسایل سرمایشی اسپلیت و جمع آوری کولر آبی های پرمصرف و قدیمی.  

 

- تعمیر، بازسازی و تجهیز فضاهای دانشگاه با رویکرد تجهیز فضاهای عمومی دانشجویی از قبیل سلف سرویس، سالن های ورزشی دانشجویان، راه پله ها و کریدر ورودی اصلی دانشگاه در ساختمان مرکزی به دیوار پوش مناسب و همچنین بازسازی و تجهیز 700 متر مربع  دیوار پوش و سقف کاذب در دانشکده معماری شامل سالن اجتماعات، راهروها، دفاتر اداری، سالن  های ورودی و سلف سرویس خواهران و برادران. 

    

- تعمیر و تجهیز سالن سینما و سالن اجتماعات به صندلی مناسب و سن و دیوار پوش و نورپردازی و سیستم گرمایش و سرمایش و پروژکشن تخصصی. 

  

 

- تعمیر و نقاشی فضاهای مجموعه دانشگاه با کمترین هزینه و با استفاده از پرسنل داخلی به متراژ 4000متر.


- تکمیل و نوسازی 4 واحد مسکونی واگذار شده به دانشگاه در تعاونی مسکن شامل سرامیک، گچ کاری، نقاشی و تجهیز هر چهار واحد به کابینت و نور و درب و هود و ... با استفاده از نیروی داخلی .


-  با عنایت به افزایش تعداد دانشجو و محدودیت فضاهای آموزشی و همچنین استفاده بهینه از فضاها با رویکرد تخصیص فضاها به امر آموزش تعداد 2 کلاس به سایت گروه های انیمشن و گرافیک تجهیز و از کاربری اداری به آموزشی تبدیل و همچنین دو واحد اداری به دانشکده هنر جهت استفاده آموزشی تخصیص داده شد.

 

   

- در دبیرخانه مرکزی طی شش ماه سال جاری تعداد 5563 فقره نامه صادره و وارده ثبت گردید و تعداد 2540 فقره پست پیشتاز به سراسر کشور صورت گرفته که نسبت به زمان مشابه سال قبل بیش از 46 درصد رشد داشته است.  


- صدور تعداد630  برگ تخصیص در واحد برنامه و بودجه و بروزرسانی اطلاعات بئدجه ای که باعث دقت در برنامه ریزی های مالی خواهد شد.


- تجهیز مجموعه دانشگاه به اتوماسیون اداری که منجر به کاهش مصرف  50 درصدی لوازم التحریر به ویژه کاغذ گردید.


- نوسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی و آبدارخانه های دانشکده فرهنگ و ارتباطات و معماری .


- تجهیز کارگاه چاپ به دستگاه حکاکی مناسب.


- تجهیز مخزن کتابخانه و سالن مطالعه به سیستم گرمایش و سرمایش مناسب .


- تعمیر و بازسازی سیستم برق دانشکده فرهنگی با استفاده از پرسنل تأسیسات که باعث جلوگیری از قطع احتمالی برق و همچنین توزیع استاندارد برق در کل ساختمان گردید.


- در واحد کارپردازی با رویکرد استاده از کالاهای داخلی و مرغوب به جهت تقویت تولید ملی و انتظام خرید و کاهش فاصله زمان درخواست کالا تا تأمین آن اقدام شد.


- پشتیبانی در انجام کلیه مراسمات فوق برنامه و جلسات و نشست های مختلف.


- رفع نقص تعداد 480 فقره عیوب تأسیساتی.


اشتراک در:

کلمات کلیدی: گزارش عملکرد شش ماهه اول سال ۹۵ مدیریت منابع و پشتیبانی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید