منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

بنا به گفته آقای ایرج زارع مدیر منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه سوره در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۵ رویکرد قالب در طرح ریزی و اقدامات اجرایی این مدیریت تاکید بر کنترل هزینه ها و تقویت فرهنگ استفاده بهینه از امکانات موجود بوده که با در نظر گرفتن این رویکرد اقدامات زیر در حوزه منابع انسانی صورت گرفته است.

·        صدور احکام کارگزینی برای کلیه پرسنل و اعضای هیأت علمی در موعد مقرر.

·        به روز رسانی سنوات کلیه پرسنل و اعضای هیأت علمی از بدو استخدام تا پایان سال 94 که باعث جمع آوری داده ها و اطلاعات دقیق مالی و کمک در برنامه ریزی و آینده نگری امور اداری و مالی دانشگاه گردید.

·        پیگیری پرونده های مربوط به تأمین اجتماعی و انتظام بخشیدن به نحوه جذب پرسنل پاره وقت و چگونگی شرایط جذب اساتید مدعو با رویکرد رعایت قوانین تأمین اجتماعی.

·        استفاده بهینه و سازماندهی نیروی انسانی و انتظام در لیست سازمانی.

·        پیگیری پرونده حقوقی زمین پونک و ساختمان پردیس آزادی.

·        پیگیری پرونده حقوقی زمین شیراز که منجر به عقد قرارداد زمین با موقعیت مناسب به متراژ 7219 متر با شرایط دسترسی بهینه بنام دانشگاه گردید.

·        پرداخت سنوات به 7 نفر از پرسنل که باعث برگشت بخشی از مطالبات دانشگاه و همچنین صاحب خانه شدن آنها شد.

·        برگزاری آموزش ضمن خدمت فرهنگ سازمانی برای تمامی کارشناسان طی 3 کارگاه 4 ساعته و همچنین برگزاری کلاس های  آموزشی پذیرایی و رفتار سازمانی و آداب و معاشرت برای کادر خدمات طی 2 کارگاه 8 ساعته.

·        اعزام به آموزش ضمن خدمت فنی تخصصی شبکه به صورت انفرادی براس مسئول واحد رایانه که باعث ارتقاء سطح کیفی و تخصصی خدمات رسانی کامپیوتر گردید.

·        پرداخت 29 فقره وام از صندوق وام داخلی دانشگاه به پرسنل و اعضای هیأت علمی.

·        اخذ 23 فقره وام از بانک مسکن.

·        تکمیل پوشش بیمه های تکمیلی با درنظر گرفتن وضعیت سنی پرسنل و همچنین افزایش پوشش آیتم هایی پرمصرف برای پرسنل و پوشش 60% هزینه های درمانی تکمیلی مربوطه توسط دانشگاه.

·        انعقاد قرارداد خدمات دندانپزشکی با درمانگاه عمار وابسته به بنیاد شهید و استفاده آسان از تسهیلات دندانپزشکی.

·        پرداخت 6 فقره کمک های رفاهی خاص به آن دسته از افرادی که هزینه های بالاتر از سقف بیمه های تکمیلی داشتند.

·        عقد قرارداد سالن فوتسال برای پرسنل.

·        اهداء کارت های هدیه به مناسبت های مختلف از قبیل روز زن، مرد، کمک هزینه مهر، هدیه فرزندان ممتاز پرسنل، هدیه ازدواج، کارت استخر و ...

·        سم پاشی کل فضاهای مجموعه دانشگاه به جهت دفع حشرات موذی.

·        تخصیص 40 متر فضای مناسب به سالن ورزشی و تجهیز آن به وسایل و امکانات ورزشی برای پرسنل و اعضای هیأت علمی در ضلع غربی طبقه ششم ساختمان مرکزی.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: گزارش عملکرد شش ماهه اول سال ۱۳۹۵ مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید