منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گفته آقای ایرج زارع مدیر منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه سوره در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۵ رویکرد غالب در برنامه ریزی و اقدامات اجرایی این مدیریت تاکید بر کنترل هزینه ها و تقویت فرهنگ استفاده بهینه از امکانات موجود بوده که با در نظر گرفتن این رویکرد اقدامات زیر در حوزه منابع انسانی صورت گرفته است.


صدور احکام کارگزینی برای کلیه پرسنل و اعضای هیأت علمی در موعد مقرر.


به روز رسانی سنوات کلیه پرسنل و اعضای هیأت علمی از بدو استخدام تا پایان سال ۹۴ که باعث جمع آوری داده ها و اطلاعات دقیق مالی و کمک در برنامه ریزی و آینده  نگری امور اداری و مالی دانشگاه گردید.


پیگیری پرونده های مربوط به تأمین اجتماعی و انتظام بخشیدن به نحوه جذب پرسنل پاره وقت و چگونگی شرایط جذب اساتید مدعو با رویکرد رعایت قوانین تأمین اجتماعی.


استفاده بهینه از نیروی انسانی.


پیگیری پرونده حقوقی زمین پونک و ساختمان پردیس آزادی.


پیگیری پرونده حقوقی زمین شیراز که منجر به عقد قرارداد زمین با موقعیت مناسب به متراژ ۷۲۱۹ متر با  شرایط دسترسی بهینه بنام دانشگاه گردید.


پرداخت سنوات به ۷  نفر از پرسنل که باعث برگشت بخشی از مطالبات دانشگاه و همچنین صاحب خانه شدن آنها شد.


برگزاری آموزش ضمن خدمت فرهنگ سازمانی برای تمامی کارشناسان طی 3 کارگاه 4 ساعته و همچنین برگزاری کلاس های  آموزشی پذیرایی و رفتار سازمانی و آداب و معاشرت برای کادر خدمات طی ۲  کارگاه ۸ ساعته.


اعزام به آموزش ضمن خدمت فنی تخصصی شبکه به صورت انفرادی برای مسئول واحد رایانه که باعث ارتقاء سطح کیفی و تخصصی خدمات رسانی کامپیوتر گردید.


پرداخت ۲۹  فقره وام از صندوق وام داخلی دانشگاه به پرسنل و اعضای هیأت علمی.


اخذ ۲۳ فقره وام از بانک ملت.


تکمیل پوشش بیمه های تکمیلی با درنظر گرفتن وضعیت سنی پرسنل و همچنین افزایش پوشش آیتم هایی پرمصرف برای پرسنل و پوشش ۶۰٪  هزینه های درمانی تکمیلی مربوطه توسط دانشگاه.


انعقاد قرارداد خدمات دندانپزشکی با درمانگاه عمار وابسته به بنیاد شهید و استفاده آسان از تسهیلات دندانپزشکی.


پرداخت ۶  فقره کمک های رفاهی خاص به آن دسته از افرادی که هزینه های بالاتر از سقف بیمه های تکمیلی داشتند.


عقد قرارداد سالن فوتسال برای پرسنل.


اهداء کارت های هدیه به مناسبت های مختلف از قبیل روز زن، مرد، کمک هزینه مهر، هدیه فرزندان ممتاز پرسنل، هدیه ازدواج، کارت استخر و ...


سم پاشی کل فضاهای مجموعه دانشگاه به جهت دفع حشرات موذی.


تخصیص ۴۰ متر فضای مناسب به سالن ورزشی و تجهیز آن به وسایل و امکانات ورزشی برای پرسنل و اعضای هیأت علمی در ضلع غربی طبقه ششم ساختمان مرکزی.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: گزارش عملکرد شش ماهه اول سال ۱۳۹۵ مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید