منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دکترسعید کشن فلاح متولد ۱۳۳۵، بازیگر و استاد دانشگاه،فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود. وی علاوه بر بازیگری و کارگردانی، دستی در  نویسندگی نیز داشت.


    تدریس در دانشگاههای مختلف کشور، مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، ریاست دانشگاه هنر، عضوهیات علمی دانشکده سینما وتئاتر، دبیری جشنواره های بین المللی تئاتر فجر، تئاتر ماه، تئاتر دانشجویی، تئاتر دفاع مقدس، عضویت در شورای سیاستگذاری، هیات بازخوانی، بازبینی و داوری چندین جشنواره تئاتر در کشور، مدیریت تالار مولوی  تالیف چندین آثار پژوهشی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله فعالیت­هایی است که این چهره ماندگار عرصه فرهنگ و هنر انجام داده بود وی از سال ۸۱ تا ۸۳ در سمت­ هایی چون مدیر گروه تئاتر، معاون آموزشی و معاون اداری مالی با دانشگاه سوره همکاری داشته است


   این مدرس، کارگردان و مدیر تئاتری در پرونده هنری خود کارگردانی نمایش های «ﻭﺍﺗﺴﻼﻭ »، « ﻣﺮگ ﺁﻭﺍ »، « ﺣﻜﻢ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ »، « ﺭﻭﺷﻨﺎیی ﺗﻴﺮﻩ »، « بی ﺭﻳﺸﻪ» و بازی در نمایش های « ﻟﻴﺮﺷﺎﻩ »، « ﺗﻴﺮ ﻏﻴﺐ »، « ﺻﺎﺑﺮﻳﻦ » و « ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭی » را ثبت کرده بود.


   
 دانشگاه سوره در گذشت این هنرمند متعهد را به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی  و فرهنگی هنری ایران، تسلیت عرض می نماید.
   
اشتراک در:

کلمات کلیدی: سعید کشن فلاح بازیگر و کاگردان تئاتر درگذشت

نظر خود را بنویسید