منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

فرزاد معافی مشاور هشتمین جشنواره  تتاتر دانشجویی  سوره در نشست خبری روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه که در سالن سینما برگزار شد در مورد موضوع  جشنواره اعلام کرد: طی سالهای اخیر نظرهای مختلفی درباره برگزاری جشنواره ها مطرح شده است. برخی می گویند لزومی به برگزاری این تعداد جشنواره در تئاتر نیست و بسیاری از این جشنواره ها موازی کاری می کنند و برخی هم موافق برگزاری جشنواره ها هستند. استدلال های هر دو طرف درست است اما به نظرم وجود این جشنواره ها حتی اگر حرکت مثبت کوچکی ایجاد کند، بسیار خوب  و ضروری است  ودر ادامه فارس باقری  هم که به عنوان مشاور برگزارکنندگان  جشنواره را همراهی می نماید با اشاره به بخش های مختلف جشنواره امسال،  تصریح کرد: ویژگی و هدف نهایی همه کارهایی که در حوزه نظری ازجمله نویسندگی  انجام می شود، محصول محور است. تمام این بخش ها به روند اجرایی یک اثر ختم می شود. به نظرم باید آرشیو دقیقی از جشنواره در دست باشد تا در سالهای بعد اشتباهها ی گذشته تکرار نشود و اقدامات مثبت بسط داده شود.

رامتین شهبازی و اصغر نوری از اساتید دانشگاه و مشاوران جشنواره نیز در جلسه حضور داشتند و طی صحبت هایی نظرات و پیشنهادهایشان را ارائه کردند.

رامتین شهبازی با تأکید بر وجود آرشیو از جشنواره گفت: وجود بخش پژوهش در جشنواره بسیار مثبت است و امیدوارم بخش پژوهشی خوبی داشته باشید.

اصغر نوری نیز گفت: امیدوارم جشنواره خوبی داشته باشید و تا جایی که بتوانم به جشنواره کمک خواهم کرد. 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جشنواره می تواند محصول محور باشد

نظر خود را بنویسید