منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالي كه قرار بود مراسم هجدهمين جشن خانه سينما در ميدان مشق سابق تهران (موزه باغ ملی) با حضور جمعی از سینماگران، هنرمندان، اهالی رسانه و ... راس ساعت 20:00 برگزار شود، اين مراسم با تاخيری حدودا 40 دقيقه ای كار خود را آغاز كرد.

از ساعاتي قبل مسئولان برگزاری اين مراسم، در حال آماده سازی ميدان مشق برای اين برنامه بودند. تا جايی كه برای خبرنگاران و داوران و حاضران جايگاهی جداگانه در نظر گرفته شده بود.

مراسم هجدهمين جشن خانه سينما با پخش آياتی از قرآن كريم و سرود جمهوری اسلامی ايران به طور رسمی آغاز شد

دبير جشن خانه سينما در بخشی از صحبت های خود گفت: پس از اتمام جشن امشب، مقدمات برگزاری جشن سال آینده انجام خواهد شد.  امسال سعی کردیم نتیجه آراء را کسی نفهمد. اکثر كساني كه اينجا حضور دارند، نمی دانند واقعا چه کسی جایره می گیرد.

براي اهداي جايزه بهترين جلوه های ویژه میدانی علیرضا خمسه روی صحنه آمد. در اين بخش تندیس شایستگی و دیپلم افتخار به ایمان کرمیان برای فیلم «ایستاده در غبار» اهدا شد.

 برای بخش جایزه بهترین چهره پردازی مجید مظفری و ویشکا آسایش روی صحنه آمدند. تندیش شایستگی و دیپلم افتخار اين بخش به شهرام خلج برای فیلم «ایستاده در غبار» رسيد.

  برای بخش بهترین طراحی لباس، مینا سادانی و بابک حمیدیان روی صحنه آمدند. تندیس شایستگی و دیپلم افتخار به غزاله معتمد برای فیلم «ابد و یک روز» رسيد.

 تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین صدابرداری به امین میرشکاری برای فیلم «ابد و یك روز» رسيد.

رضا کیانیان و غزل شاکری تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین تدوین هجدهمین جشن سینمای ایران را به بهرام دهقانی برای فیلم «ابد و یک روز» تقديم كردند.

 برای بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، نیکی کریمی و حبیب رضایی روی صحنه آمدند. تندیس شایستگی و دیپلم افتخار به نوید محمد زاده برای فیلم «ابد و یک روز» داده شد.

 نوید محمدزاده بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل: «خیلی خوشحالم که این جایزه را از حبیب رضایی گرفتم. ان شاء الله تا ابد و یک روز برای فیلم «ابد و یک روز» جایزه بگیرم. ما همچنان منتظر اعلام رای پرونده پزشکی عباس کیارستمی هستیم

 برای اهداي جايزه بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، مریلا زارعی و امین تارخ روی صحنه آمدند. زارعی در اين بخش گفت: ما یاد عزیزان از دست رفته حادثه منا را زنده نگه می داریم. امین تارخ هم ضمن تبریک روز ملي سينما، از حضور در اين جمع هنرمندانه ابراز خوشحالي كرد. پنجمین تندیس «ابد و یک روز» در اين بخش به پیمان معادی رسید.

  پیمان معادی دومین بازیگر ابد و یک روز هم جایزه اش را به کیارستمی تقدیم کرد و گفت گذر زمان غم کیارستمی را کم نمی کند. بعد از آن محمدزاده هم روی سن آمد و با هم عکس یادگاری گرفتند.

مهناز افشار و حسین یاری تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین فیلم نامه هجدهمین جشن سینمای ایران را به سعید روستایی برای فیلم «ابد و یک روز» اهدا کردند.

 برای بخش بهترین کارگردانی فاطمه معتمد آریا و مهدی فخیم زاده روی صحنه آمدند. تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترين كارگردانی به سعید روستایی برای فیلم ابد و یک روز تعلق گرفت.

تنديس بهترين فیلم توسط مهدی فخیم زاده به حبیب والی نژاد براى فیلم "ایستاده در غبار" اهدا شد. او این جایزه را متعلق به حاج احمد متوسلیان دانست.

 

 

 


 
اشتراک در:

کلمات کلیدی: هجدهمين جشن خانه سينما

نظر خود را بنویسید