منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال با درخشش چهار تن از دانشجویان دانشگاه سوره به کار خود پایان داد.

  

اکرمی رییس دانشگاه هنر در آغاز این مراسم گفت: دانشجویان در هر دوره تجربیاتی کسب می کنند و در اختیار دوستانشان در دوره های بعد می گذارند. خوشبختانه سینمای ما این روزها در جهان به درخشش خاصی رسیده است و پیشکسوتان شما در جشنواره ای مقارن جشنواره «نهال» در «کن» توانستند بدرخشند؛ من هم این موفقیت جهانی را به اصغر فرهادی و شهاب حسینی تبریک می گویم و امیدوارم شما هم که در آغاز راه سینما هستید روزی در جهان برای ایران افتخار آفرینی کنید.

  

وی ادامه داد: می دانم سختی های زیادی سر راه دانشجویان برای برگزاری این دوره بوده است اما انسان در سختی ها رشد می کند و ان شاءالله در آینده این مشکلات بر طرف خواهد شد و ابعاد جهانی و بین المللی «نهال» گسترش پیدا می کند.

  

محسن مختاری دبیر این دوره جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» بیان کرد: سختی های زیادی کشیدیم و انتظار داشتیم که کسی از ته دل به ما خسته نباشید بگوید که البته خیلی ها گفتند. بسیاری به نتایج داوری ها اعتراض داشتند اما اگر منصفانه به نام داوران نگاه کنیم نمی توانیم به قضاوتشان اعتراض کنیم.

  

پس از سخنرانی دبیر جشنواره گروه موسیقی «تلنگر» به اجرای موسیقی پرداختند.

  

در ادامه مراسم اسامی برندگان این دوره از جشنواره اعلام شد که در میان برگزیدگان آقایان مهیار حمیدیان برنده بهترین فیلم مستند برای فیلم خوشبختی بدون پول، آقای احسان ملازاده برنده بهترین فیلم برای فیلم بازگشت، آقای مهرداد حمیدیان برنده بهترین فیلمبرداری برای فیلم چرخ، آقای پویا امین پوری برنده بهترین فیلمنامه وکارگردانی برای فیلم چرخ و همینطور برنده بهترین فیلم داستانی برای همین فیلم از دانشجویان دانشگاه سوره بودند. 

  


   


   


اشتراک در:

کلمات کلیدی: ّبرگزیدگان جشنواره فیلم «نهال

نظر خود را بنویسید