منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

نمایشگاه مجموعه یادمانی و فرهنگی ۱۷۵ غواص شهید در ساعت ۱۷ روز ۲ شنبه مورخ سوم خرداد ماه ۹۵ در محل فرهنگسرای پایداری واقع در پارک کوه سنگی مشهد به صورت رسمی آعاز به کار کرد و تا روز ۴ شنبه مورخ ۵ خرداد ماه ۹۵ ادامه داشت.

   

محل قرارگیری ساختمان ۱۷۵ غواص شهید در تهران و در کنار دریاچه شهدا خلیج فارس در نظر گرفته شده و برای این پروژه ۵ هزار مترمربع فضا تعریف شده برای این مهم دانشجویان معماری دانشگاه  سوره طرح های خود را برای این یادمان طراحی کردند که با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد آثار خود را در مجموعه کوه سنگی مشهد به نمایش گذاشتند.

  

این مراسم با نمایش کلیپ تهیه شده توسط دانشگاه سوره با موضوع 175 شهید آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاحیه 2 نفر از اعضای اصلی شورای اسلامی شهر مشهد سرکار خانم غفوری و حاج آقا آصفی حضور یافتند و جناب آقای مهندس صادقی، جناب آقای مهندس معدولیت و چند تن دیگر از مدیران و کارشناسان شهرداری نیز حضور داشتند که ضمن بازدید و سخنرانی به تجلیل از فعالیت صورت گرفته توسط دانشجویان دانشکده معماری پرداختند و اعلام کردند این حرکت ارزشمند بایستی الگوی سایر دانشگاه های مشهد و کشور قرار گیرد.

     



  




  


  

  

  


اشتراک در:

کلمات کلیدی: مهرداد قربانی - کارشناس روابط عمومی دانشگاه سوره، گزارش تکمیلی نمایشگاه 175 شهید غواص

نظر خود را بنویسید