منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

همایش دانشجویی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

 

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، همایش دانشجویی گروه روابط عمومی فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره، در محل سالن سلف سرویس دانشکده با حضور قایم مقام دانشگاه، مدیر گروه روابط عمومی، اعضای هیأت علمی و جمعی از اساتید و دانشجویان رشته روابط عمومی برگزار گردید.

   

در ابتدای مراسم که با قرائت کلام ا.. مجید و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، دکتر صادقی قایم مقام دانشگاه، ضمن ایراد سخنانی در خصوص  کسب موفقیت های بدست آمده توسط اساتید و دانشجویان، ازارتقاء جایگاه علمی دانشگاه سوره سخن گفت و در ادامه ضمن گرامیداشت روزهای تاریخی و حماسه ساز همچون سوم خرداد که حاصل افتخارآفرینی  دلاور مردان ایران اسلامی است، از تلاش همه مسئولین دانشگاه و دانشکده فرهنگ و ارتباطات در جهت اقدامات و برنامه های انجام شده تشکر کردند

 

در ادامه، برنامه  با شعرخوانی و قرعه کشی و پذیرایی توسط دانشجویان انجام پذیرفت و به دانشجویانی که  نامشان مزین به نام های  مهدی و نرجس بود، هدایایی اهداء گردید. در انتها  از تلاش ها و خدمات آقای دکتر خجیر مدیر گروه رشته روابط عمومی  تقدیر بعمل آمد.  




اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره، سوره، فرهنگ

نظر خود را بنویسید