منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ویکتوریا کریمی، دبیر چهارمین دوره جشنواره گرافیک «سوره تماشا» گفت:  پیش از این سه دوره جشنواره گرافیک «سوره تماشا» برگزار شد. اما دوره چهارم با یک وقفه شش ساله در حال برگزاری است.


وی با بیان این که سرپرستی تیم اجرایی دانشجویی این جشنواره را نوید صالح فکر بر عهده دارد گفت: تیم اجرایی چهارمین جشنواره گرافیک «سوره تماشا» را 12 دانشجو تشکیل می دهند. این جشنواره با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، رییس دانشکده هنر و گروه گرافیک این دانشگاه در حال برگزاری است.


کریمی توضیح داد: در فراخوان چهارمین جشنواره گرافیک «سوره تماشا» دو موضوع آزاد و پوسترهای امام علی در نظر گرفته شد.  در بخش پوستر آزاد 70 پوستر از 528 شرکت کننده  به نمایشگاه راه پیدا کرد. که از رتبه های اول تا سوم در اختتامیه تقدیر به عمل خواهد آمد.


وی ادامه داد: در بخش پوسترهای امام علی به علت تخصصی بودن موضوع 40 پوستر ارائه شد که از 6 نفر از شرکت کنندگان تقدیر به عمل می آید.


مدیرگروه گرافیک دانشکده هنر دانشگاه سوره برنامه های جانبی این جشنواره را برگزاری کارگاه های آموزشی تایپوگرافی و خوشنویسی در تاریخ 26 و 27 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 13 در گالری آیه دانشگاه عنوان کرد.


وی افزود: در روزهای 26، 27 و 28 اردیبهشت ماه نیز 4 نشست تخصصی برگزار می شود.


به گفته کریمی، به مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره گرافیک «سوره تماشا» 29 اردیبهشت ماه 95، از ساعت 15 تا 18 برگزار خواهد شد. در این مراسم از بیژن جناب، استاد گرافیک و تبلیغات تجلیل به عمل می آید.


وی خاطر نشان کرد: این جشنواره تا کنون برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه سوره برگزار شده است، اما در نظر داریم  در دوره های بعدی به صورت ملی برگزار شود.


گفتنی است در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره گرافیک «سوره تماشا» که در گالری آیه دانشگاه سوره برگزار شد، دکتر صادقی (قائم مقام حوزه ریاست دانشگاه سوره)، دکتر ساجدی (معاون فرهنگی دانشگاه سوره)، دکتر عطارزاده (معاون آموزشی دانشگاه سوره )، دکتر روحانی (رییس دانشکده هنر سوره)، دکتر عسگرکیا (مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره) و کلیه مدیرگروه ها و اساتید گروه های هنری این دانشگاه حضور داشتند.


همچنین این نمایشگاه که با افتتاحیه و موسیقی زنده فعالیت خود را آغاز کرد با استقبال بسیار زیادی از جمعی از دانشجویان مواجه شد.
اشتراک در:

کلمات کلیدی: جشنواره گرافیک «سوره تماشا» در سطح ملی برگزار می شود

نظر خود را بنویسید