منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر


مراسم گرامی داشت روز معلم با حضور قایم مقام، معاونین، اعضا هیات علمی و مدیران گروه های دانشگاه سوره در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که با ضیافت ناهار آغاز شد، دکتر صادقی قائم مقام دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات اساتید و مدیران گروه و کادر آموزشی دانشگاه به تجلیل و بزرگداشت یاد و مقام استاد شهید مطهری پرداخت و پس از برشمردن برخی از صفات ایشان  بر نقش اساتید این دانشگاه در پرورش هنرمندان متعهد و انقلابی که از اصول راهبردی دانشگاه سوره می باشد تاکید کردند و تعامل بین هنر و دین را نیز از اهداف این دانشگاه برشمردند.  

ایشان در ادامه به مساله کیفیت گرایی  و ایجاد تعامل و هم فکری بین اساتید و دانشجویان در این راستا پرداختند و نقش اساتید را در جهت رسیدن به الهام بخشی برای دانشجویان در جهت نیل به اهداف تعیین شده توصیف کردند.

دکتر صادقی همچنین در خصوص استقلال دانشکده ها نیز تاکید داشتند که از مزایای این تفکیک استقلال و کارایی بیشتر دانشکده ها خواهد بود که خود به روان شدن چرخه بروکراتیک بین دانشجویان و مسوولین دانشگاه کمک خواهد کرد و موجب افزایش رضایت مندی بیشتر دانشجویان و کادر آموزشی خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز معاونت آموزش دانشگاه و بسیج اساتید هدایا و شاخه گلی را به رسم قدردانی تقدیم اساتید این دانشگاه نمودند
اشتراک در:

کلمات کلیدی: برگزاری مراسم گرامی داشت روز معلم در دانشگاه سوره، روز معلم، بزرگداشت

نظر خود را بنویسید