منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از روزنامه نسل فردا_ امسال نیز هفته پژوهش به همت دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره و حمایت دانشگاه سوره به مدت یک هفته به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

  • بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم

مبینا میرزابیگی دبیر نشست‌های این وبینار پژوهشی در توضیحات بیشتر گفت: ۲۵ آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پژوهش نامگذاری شده و امسال با شعار «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم گیری نکنیم» دانشگاه‌های سراسرکشور به برگزاری سمینار، کارگاه ونشست‌های متعددی می‌پردازند. دانشگاه سوره نیز از ابتدای تأسیس خود با بهره‌گیری از اساتید توانمند سعی داشته تا این هفته را به بهترین شکل برگزار کند و به ارتقای سطح علمی و پژوهشی بپردازد.

وی ادامه داد: امسال نیز دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره با حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه سوره از پنج شنبه 25 آذر ماه لغایت پنج شنبه 2 دی ماه به اجرای برنامه‌های متنوعی در غالب کرسی‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌ها می‌پردازد.

میرزابیگی گفت: این برنامه‌ها در چهارچوب گروه‌های مدیریت رسانه، ارتباطات، مدیریت فرهنگی، حقوق رسانه و ادبیات پایداری و با حضور اساتید زبده‌ای چون: باقرساروخانی، علی اکبر فرهنگی، سیاوش صلواتیان، یوسف خجیر، امیدعلی مسعودی، سمیه لبافی، علیرضا دهقان، آیدین اسلام زاده، جواد جعفری صادقی، حمید عبداللهیان، عباس اسدی و منوچهر اکبری ارائه می‌گردد.

وی با اعلام اینکه «حضور در نشست‌های مذکور برای عموم آزاد و کاملاً رایگان است» یادآورشد: تمامی افراد می‌توانند از طریق فضای اسکای روم با پشتیبانی سامانه دانشگاهی سیباد و استفاده از لینک، با لمس گزینه مهمان و وارد کردن نام و نام خانوادگی خود به جلسات بپیوندند.

  • هفته پژوهش فرصت بهتر و مغتنمی برای افزایش توان پژوهشگران

 امیدعلی مسعودی رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره نیز با تاکید براینکه «هفته پژوهش فرصت بهتر و مغتنمی برای افزایش توان پژوهشگران است» بیان داشت: دانشگاه سوره دوره‌های مختلفی را سپری کرده است. زمانی ما موسسه آموزش عالی بودیم و به طور طبیعی در اندازه‌ای محدود هفته پژوهش انجام می‌شد. همانطور که هدف و جهت هفته پژوهش در کشور تقویت شد در دانشگاه سوره نیز به همان شکل تقویت شد.

وی افزود: به پژوهشگران برتر اعم از استاد و دانشجو که به دانشکده معرفی می‌شوند، علاوه بر اهدا جوایز نفیس، مورد حمایت نیز قرار می‌گیرند تا همچنان پژوهش‌های قابل قبولی ارائه دهند و مسیر روشنی را در آینده طی کنند.

مسعودی مهمترین دستاورد همایش‌های پژوهشی را ارتقا توان پژوهشگران عنوان کرد و گفت: به همین دلیل نشست‌ها، کارگاه‌ها و کرسی‌های متنوعی از جمله نقد و بررسی آثار پژوهشگران را برگزار می‌کنیم. ضمن اینکه نشست‌ها حاوی آموزش‌های جدیدی برای پژوهشگران خواهد بود.

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز این هدف را دنبال کردیم و دستاورد آن را به روشنی در آثار دانشجویان پژوهشگر خود دیدیم. علاوه بر آن حضور دانشجویان و استادان دانشگاه‌های برتر دیگر، باعث همکاری‌های علمی-پژوهشی و نهایتاً انتشار کتاب شد.

مسعودی درباره مزایا و معایب همایش‌های مجازی نیز گفت: بدون شک حفظ سلامت اساتید و دانشجویان بسیار حائز اهمیت است. بنابراین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، نشست‌های دانشگاه سوره از طریق سامانه سیباد و با استفاده از فضای اسکای روم برگزار شده است. اگرچه کووید فرصت دیدار اساتید و دانشجویان را از ما گرفت اما فرصتی را فراهم کرد تا افراد در هر فضایی امکان ملحق شدن به این نشست‌های علمی را داشته باشند و بتوانند از آن بهره ببرند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: مصاحبه، روزنامه نسل فردا، رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات، هفته پژوهش، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید