منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ انتخابات آنلاین اعضای شورای مرکزی کانون‌های دانشگاه سوره طی سه روز 28، 29 و 30 آذر 1400 برای کانون‌های «گرافیک»، «فیلم و سینما»، «تئاتر»، «نقاشی»، «ادبیات نمایشی»، «عکس»، «بداهه پردازی تا اجرا» و «فرهنگی و هنری» در سامانه سیباد برگزار شد. امسال این انتخابات برای دومین بار به صورت آنلاین برگزار شد. دفتر امور فرهنگی دانشگاه پیشتر جزییات انتخابات و تعداد اعضای شورای مرکزی هر کانون را، برای نامزدها و اعضای کانون‌ها تشریح کرده بود.

در کانون گرافیک، به ترتیب بیشترین آراء مأخوذه، تارا ترنیان، آوین نورمحمدیان، زهرا قرقانی، زینب سلمانی، سحر خدایارپاریزی، محمدشریف نیک‌شهرت، نسترن حاجی‌محمد به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی کانون، و آیلا یوسفی و زهرا حق‌وردی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

محمدحسین یاوری رامشه، مهگل خادم‌الفقرا، الهه اسمعیلیان، احمد معارف‌وند و زینب غضنفری به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی کانون فیلم و سینما، و علیرضا دلیری، تینا جعفری و علی زارعی به عنوان عضو علی‌البدل این کانون، اکثریت آراء را کسب کردند.

به انتخاب اعضای کانون تئاتر در سامانه سیباد، محمدرضا امینی، صدف آب‌باز، هستی صادقی، کیمیا توکل‌نیا و مروارید اسدی شورای مرکزی این کانون را تشکیل دادند.

عسل خانجانی، زهرا نو زعیم، شقایق جباری، پوریا پورندیم، ثنا کاظمی اسفه شورای مرکزی کانون نقاشی را تشکیل دادند و جواد چادری‌بازه به عنوان عضو علی‌البدل این کانون انتخاب شد.

به انتخاب اعضای کانون ادبیات نمایشی، کاظم قلی‌زاده، طنازسادات حسینی‌فر، حمیدرضا آزادفر و ریحانه لطیف شورای مرکزی این کانون را تشکیل دادند.

در کانون عکس محمدمهدی جلیل‌زاده ماکوئی، المیرا باطنی و ملیکا ایران‌پور برای عضویت در شورای مرکزی این کانون انتخاب شدند.

در این انتخابات آنلاین به ترتیب تعداد آراء مأخوذه وحید شکری‌بفراجرد، مبینا پورزمان، علیرضا کاظم‌زاده به عنوان عضو شورای مرکزی کانون از بداهه پردازی تا اجرا و مائده عبدالی‌ششجوانی نیز عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در کانون فرهنگی و هنری سیدمحمدمحسن سادات‌شریف، محسن آجرلو و سهیل حاجی‌پور برای عضویت در شورای مرکزی این کانون انتخاب شدند.

انتخابات شورای مرکزی 4 کانون  «انیمیشن»، «شعر و ادب»، «معماری» و «صنایع دستی» به علت به حدنصاب نرسیدن تعداد نامزدها تجدید خواهد شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: انتخابات کانون‌های فرهنگی، مدیریت امور فرهنگی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید